Ik ben zelf helaas aan het werk vandaag, mijn moeder speelt voor oppas.
Ze is haar galop goed aan het testen. Had ik al gezegd dat ik verliefd ben?!

Filmpje van vanmorgen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romy1234 schreef:Ach wat een droppie![]()
Ik gok dat ze echt nog wel gaat doorkleuren aan de benen en ogen te zien, nou ben ik niet goed in kleuren etc maar er zijn genoeg appies die ook die kringen om de ogen hebben, vaak zie dat bij fewspots op appies die een licht hoofd hebben uiteindelijk.
kim_1990 schreef:Romy1234 schreef:Ach wat een droppie![]()
Ik gok dat ze echt nog wel gaat doorkleuren aan de benen en ogen te zien, nou ben ik niet goed in kleuren etc maar er zijn genoeg appies die ook die kringen om de ogen hebben, vaak zie dat bij fewspots op appies die een licht hoofd hebben uiteindelijk.
Dit kan niet...een few spot wordt nagenoeg al wit geboren en buiten dat, een few spot kan alleen maar komen uit 2 appaloosa ouders die beide hun LP gen en/of PATN1-gen doorgegeven heeft.
De vader, Ibolensky is geen appaloosa en heeft dus ook geen appaloosa-gen wat dus inhoud dat dit veulen nooit few spot kan zijn/worden.
TS, ik vind je veulentje wel echt een prachtige donkere kleur hebben zeg, hopelijk blijft dit zo na het verharen van de veulenvacht (tenzij ze doorkleurt naar appie, dan mag het veranderen)