Hoop dat jullie daar een fijne tijd hebben
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, hele cultuur shok voor ze. Wild Thing vindt het allemaal prima, zolang ze maar eten heeft. Nigrante is heel erg op Liezella gefocust. Als ze maar denkt dat Liezella even weg gaat, raakt ze in paniek. Liezella precies hetzelfde. White Dream is de rust zelf. Eten, eten en eten
dat is zijn hobby. De merries druk? Lekker belangrijk, ik eet 

eerste keer wilde ze perse terug naar haar vriendinnen, bokken, stijgeren. Oke als dat niet mag dan ga ik maar hard
vandaag ging al beter, maar wel de speed stand aan. Ik denk dat de verzorger nog even geduld moet hebben, voordat ze erop kan.

met Sammie gaat het heel goed. Nashville waar Sammie drachtig van was, is kampioen geworden met de verichtingsonderzoek van kwpn. Misschien maar proberen bij Liezella 
ze heeft dus goede energie!
van haar maak ik nog een foto.
maar nog steeds het tempo aan. Ze gaat mij vrijdag uit de brand helpen. Liezella is helaas niet goed. Waardoor ik geen paard heb om mee te nemen naar de opleiding. Wild mag nu mee 

vindt ik het fijnst.
Wie weet, nu is de opleiding eigenlijk wel wat meer op niveau (zzlicht en veder) . Was eigenlijk nog met Formidable, na zijn overlijden kon ik niet anders als een onervaren paard meenemen.