Niet in de laatste plaats omdat ik jou ook je nachtrust terug gun

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolien87 schreef:Eretria schreef:Lijkt erop dat ik geen sokken op t menu heb staan. Nou mijn gok: vannacht een hengstveulen.
Ik voel zo'n tweestrijd nu. Ik weet niet waar ik meer naar uitkijk morgen: foto's van een mooi gevlekt veulen, of foto's van jou aan een sokkenontbijt.
Jolien87 schreef:Eretria schreef:Lijkt erop dat ik geen sokken op t menu heb staan. Nou mijn gok: vannacht een hengstveulen.
Ik voel zo'n tweestrijd nu. Ik weet niet waar ik meer naar uitkijk morgen: foto's van een mooi gevlekt veulen, of foto's van jou aan een sokkenontbijt.
Art_Ificious schreef:Kabayo, lichten uit na de voerbeurt zoals vorige keer
MukiwaCobs schreef:Ohh dan is het waarschijnlijk tijd voor je zwartbont merrieveulen
Ik duim/hoop het voor je!!
Kabayo schreef:Art_Ificious schreef:Kabayo, lichten uit na de voerbeurt zoals vorige keer
Die zijn al 40 minuten uitMukiwaCobs schreef:Ohh dan is het waarschijnlijk tijd voor je zwartbont merrieveulen
Ik duim/hoop het voor je!!
LiefDankje!
Ze staat daar nogsteeds. Natuurlijk is net nu vanavond de foto upload kapot van bokt. Ik deel foto's van het veulen sowieso in mijn verhaal op instagram! Hopelijk is het snel gefixt met de upload !
Mijn instagram is;
https://www.instagram.com/meaondera/
Edit
Na een uur in de hoek te hebben gestaan is ze nu toch begonnen met eten. Niet heel happig, veel hoofd omhoog en naar de buik kijken
Buik vol vreten voor de zware inspanning?