Ander vraagje, heeft Mack nou echte fjordenmanen, met een zwarte streep middenin? Heb je ze wel eens in een boog gehad?
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-20 09:30
gerlindie ja dat heeft hij mijn dochter heeft ze wel eens in fjordenmodel geknipt toen was het echt een minifjordje hihi zal eens kijken of ik die foto’s kan vinden op mijn harde schijf.
Suzie lag gisteravond te zuchten en te puffen doet ze nooit zo. Ik hield het in de gaten vanaf de bank op een gegeven moment ben ik toch maar even gaan kijken. Ze bleef plat liggen met een hoop gekreun toen ging haar hoofd omhoog , ze zuchte een paar keer heel diep en stond toen op. Even later stond ze weer hooi te eten Ik zal haar uiertje eens gaan checken kijken of daar wat spannends gebeurd.
Laatst bijgewerkt door tinkert_tje op 29-03-20 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-20 09:32
jorex 14 maart / hengst / bruin rambogirl 15 maart / merrie / zwart met bles en 1 wit voetje novaaaasje 16 maart/ hengst/ zwart-bruin [s]Lau07 18maart janine 20 maart / hengst / bruin la_lune 21 maart / merrie / bruin noisy 21 maart / merrie / bruin met wit voetje en blesje nonnekee 24 maart / merrie / zwart tinkert_tje 26 maart / hengst / zwart nannyrana 28 maart / merrie / bruin met 2 witte voetjes jolandje 29 maart / hengst/ zwart luna2006 29 maart / Merrie / bruin met wit voetje Birdie60 30 maart / merrie / zwart siersma 1 april /hengst / bruin met witte voetjes CharmFaith 2 april/ merrie / bruin Doenja 2 april/merrie/ bruin met witte voetjes en bles gonli 3 april / merrie / bruin marga 4 april / hengst / zwart knolselder 5 april / hengst /zwart rocymax 8 april /merrie / zwart met blesje sheehan 10 april / merrie / zwart met iets wit en een wit kolletje stal_HD 12 april/ hengst/ bruin
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-20 11:23
Die blijft nog wel even zitten als ik haar uier zie
tinkert_tje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-20 11:58
Helpppppp hebben jullie namen ideeen, Ik kom er echt niet uit Ik hou van simpel en/of grappig dus geen Delight of Magnifique of zoiets. Ook geen zoete naam beetje stoer is wel leuker. merrienamen vind ik snel te zoetig dus dat weet ik al helemaal niet. Wat ik op heb geschreven vind ik niks haha Gijs,Teun,Kees,Nel,Doris,Puck hebben we hier al rondlopen
Kom maar op, Dit is mijn lijstje tot nu toe waar ik nog steeds niet uit ben DE naam zit er nog niet bij:
Hengst:
billy reus oki beer Kiwi henkie donut guus bas jutter (we wonen op texel) tapas (ben ik gek op) toon op 1 april geboren joker Mijn man wil Sjon Deer maare dat weet ik niet hoor
Wij hebben op dit moment lopen Amalia Anna Dafne Daniëlle Diana Emma Henno (Henriëtte) Hesther Ilse Julia Karin Koko Lienke Laura Lisa Manon Marlies Nola
Op ons lijstje voor dit jaar staan: Oreo Olaf Obelix Otis Olivier Ollie Olinda Odana Olivia Otje
Jorex
Geplaatst: 29-03-20 13:15
Ik ga gewoon alle merrie's opnoemen uit de kudde thuis thuis: Heidi, Jessie, Bibi, Daisy, Naomie (Alex zijn ma). Ik ben er twee kwijt qua naam, eentje staat wel in Jorie zijn paspoort, want dat is Jorie zijn oma xD
En Alex zijn volle broertje was Boy.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 29-03-20 13:37, in het totaal 2 keer bewerkt
Polly en Penny vind ik leuk, beetje ouderwets. Popje (ja sorry is m'n koosnaampje voor mijn eigen pony's) Kato of Cato. Eef(je) Els Loes of Lucy Nora Artan Sam Hugo Ivo Bram Lars Rune Tijl (gaat alle namen van kinderen van vriendinnen af ) Jonas vind ik zelf ook leuk maar helaas heet onze zoon al zo