KittyDylan schreef:Hij is al groot zeg! Hoe heb je dat gedaan, gewoon Jet er ineens weer bij gezet?
Ja hij groeit echt als kool
Hij heeft ook al tandjes sinds afgelopen maandag! Toen was ie nog niet eens een week oud!
Nee we hebben het introduceren heel voorzichtig en langzaam aangepakt...
Jet gedroeg zich tijdens en kort na de bevalling heel netjes maar dat veranderde helaas snel. Ze was helemaal over haar toeren, joeg achter Jula en veulen aan, liet ze niet meer bij elkaar in de buurt. Maar als Binky dan toenadering bij haar zocht, deed ze ook heel agressief. Het was onhoudbaar en gevaarlijk.
Ik had ze al uit elkaar gehaald en op advies van de d.a een klein stukje voor Jula en kind afgezet, anders zou Binky veel te grote afstanden afleggen en moe worden, en dan zou het drinken niet goed blijven gaan.
De eerste paar dagen bleven ze helemaal uit elkaar (konden wel 'neuzen' over het hek) en daarna voorzichtig steeds wat langer bij elkaar gelaten onder toezicht. In het begin was er steeds wat onrust, achter elkaar aan rennen enz, dat settelde dan wel na een tijdje. Als ik vertrok gingen ze weer uit elkaar. Binky is nu 9 dagen oud en dit is de eerste dag dat ik ze echt bij elkaar laat.