Het gaat al iets beter, dankzij de medicatie... ik slaap/waak in de stal nu. Leuk is anders met een muggenallergie Maar kom, alles voor deze kleine spruit
Ik moest ook even op google kijken.... Schrik ervan
Inney
Geplaatst: 25-05-20 13:48
O jeetje! Dat is geen kattenpis. Wat geeft de arts aan qua prognoses?
Duimen draaien hier ook voor jullie!
emilyslaluna
Geplaatst: 25-05-20 23:51
jumpyhorse schreef:
Het is wss rhodococcus. Ze gaan alles doen wat ze kunnen, en hopen....
Dat dacht ik stiekem al helaas... We hopen met je mee dat alles goed komt
jumpyhorse
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-20 14:54
Dankje allemaal De testresultaten zijn nog niet binnen, maar omdat het eigenlijk wel duidelijk was hebben ze de behandeling wel al opgestart.
Toen ze er aankwam had ze 40,5°c (!) koorts, die hebben ze en houden ze nu onder controle. Ademen en hoesten is nog niet verbeterd, maar ook niet verslechterd dus dat is goed (er zit een groot abces in haar long en taai slijm). We hebben toestemming gegeven om te doen wat nodig is, en ze kunnen daar veel (vorig jaar een veulen gehad, hele pees af (hing nog aan een velletje), is nu helemaal goed, geen last van en kan gewoon de sport in. Dus ze kunnen daar veel... Als de testresultaten er zijn zal ik nog eens updaten
Heel veel sterkte! Wat toevallig, ik studeer aan de UGent. Jammer dat de klinieken dicht zijn voor 1e master studenten. Anders had ik erg graag voor je willen kijken op dagen dat je zelf niet zou kunnen.
jumpyhorse
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-20 17:03
Ah dat is jammer! Ik mag helemaal niet op bezoek... corona ook weer
emilyslaluna
Geplaatst: 26-05-20 17:49
jumpyhorse schreef:
Ah dat is jammer! Ik mag helemaal niet op bezoek... corona ook weer
Oh dat wist ik niet! Op zich begrijpelijk, maar wel heel vervelend. Ik zou nu extra graag voor je in de 3e master willen zitten.
Ik weet niet wat er afgesproken is qua updates? Maar ik kan kijken of er een medestudent is die deze week kliniek doet en voor jou foto's oid zou kunnen maken.
jumpyhorse
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-20 18:06
Dat zou zo lief zijn!
Zodra de testuitslag van de rhodococcus er is krijg ik weer wat te horen. Verder bel ik elke dag