Hier een stille meelezer die je van harte wil feliciteren met de prachtige veulen en paarden! Wat een mooi hoofdje heeft het veulen zeg! Hoop dat je er veel geluk mee mag hebben.
Ze zit nog echt in de kreukels, maarja ze heeft ook wel flink dubbel gelegen. Ze liet vandaag al wat draf pasjes zien te schattig hoe die beentjes dan gaan...
Esmeralda is morgen veilig Uier is al veranderd, spenen moeten nog voller
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-19 23:47
Vergelijking met vorig jaar 321 dagen. Hier wel als maiden.
Oriana heeft ondertussen een half broertje van dit jaar. Uiteraard een schimmeltje! Ik ben benieuwd of Esmeralda mij een schimmeltje geeft. Dat zou toch ondertussen wel moeten na 4 kleur veulens
Esmeralda doet nog rustig aan, Ze is ook pas 324 dagen. Van mij mag ze zeker nog een ruime week wachten... Morgen Formidable showen op de hengstenshow. Spannend moment altijd
Gefeliciteerd met het behalen van Formidable zijn sportpredicaat vandaag!
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-19 00:24
Dankjewel Ilja en SJP!
Helaas heel veel spanning op de hengstenshow. Met losrijden brullende en springende hengsten, valt het niet mee om de rust te bewaren. Formidable heeft vandaag het prestatie - sport predicaat gekregen. Heel trots dat we dit samen hebben bereikt. Op naar meer successen
Ik merk dat Esmeralda steeds minder gaat liggen. Uier was net wel iets voller als gisteren, maar nog niet genoeg....
Ja ik heb je zien rijden, het zag er niet echt lekker ontspannen uit je kon volgens mij echt niet zitten op hem, je stuiterde enorm en je aanleuning werd daardoor echt niet beter, jammer, want je bent niet voor niets ZZ-Z startgerechtigd met hem en ik had plaatsvervangend medelijden met je. Storm, gillende hengsten en tussen de springers door dus met de hindernissen aan de zijkant, nee je had het zwaar... Hij liet wel hele gave stukken zien overigens!
Het viel echt niet mee nee baal enorm dat dit op zo'n moment gebeurt.... Hij is zo enorm verandert en verbeterd. En dan alles bij elkaar, word het net even te veel.