Jolanda, nou dat heb je goed gezien! Hij is van niets of niemand bang! Loopt zonder twijfelen op me af en als ik niet op pas steigert hij al tegen me op (nu mag het nog even)
Helaas kunnen ze niet zo lang naar buiten als ik had gehoopt want Lays gaat dwars door alle draden heen om bij het veulen te komen, en Jupi is daar niet van gediend waardoor het 1 grote stressboel word Tijd dat Lays zelf op date gaat haha
Oh Linda ik vind hem echt iets bijzonders hebben,en normaal hou ik van bont maar hij is af. Later als ie groot is wordt dat ook een hele aparte als je het mij vraag t!
Mel, hahaha ja als dit een merrievorm was geweest had ik echt gaan janken van blijdschap! Nu ben ik natuurlijk net zo blij! En vreselijk opgelucht dat het goed is gegaan. Maar je weet ook dat er een kans bestaat dat hij niet kan blijven... Maar voorlopig wil ik daar nog niet aan denken.
Maris, ja Lays haar date lag vorig jaar al vast, helaas waren we toen net te laat in het seizoen waardoor ze niet meer hengstig werd. Woensdag gaat ze op date en dan hopen dat ze dit keer snel hengstig word als ze zelf ook een baby wil, weet ze wat haar te doen staat