geen andere vlekjes?Jeetje myrthee de jouwe ook allemaal al, het verspreidt dus heel snel.
Dat het maar rap lente wordt, scheelt een hoop gesnitzel
Flo kan echt boos kijken ja brrr, weet je ik kom daar ook niet tussen hoor. Heb al meerdere keren tanden, staarten en hoeven men neus zien en voelen passeren. Dat ze het zelf maar uitvechten.
Nog een vraagje eigenlijk. Wat zouden jullie doen? Flo in deze stal laten bevallen met wand eruit maar dan moet ik inte verhuizen als Lily terug komt. Of nu inte al verhuizen naast liesje als Lily weg is en Jessie naast Flo zetten of Flo verhuizen naar de stal waar ze beviel van Lily maar dan staat ze helemaal alleen, wel rustig want ze vond dat met Lily helemaal niet erg in die stal. Moet ik wel opnieuw een cam daar hangen maar das snel gebeurd. Wat een gepuzzel toch.
sorry daarvoor.
dan zitten die van mij altijd volledig onder de klei.. dat is nog erger dan het paneermeel waar ze zich normaal in dompelen..

ze geniet gewoon van haar eten 
dat beloofd
joepie kan ik weer lekker de stallen leegmaken want woensdag komen ze ook de mesthoop leegmaken. Ik ben benieuwd of die matten me gaan bevallen.
Kristof zijn werkmannen zijn aan het koken voor ons
ik krijg wel honger
.