Jeetje er kan echt niks meer bij in haar uiers . Er zal nu toch wel een veulen naast moeten staan. Ze kan het toch niet langer meer binnen houden zou je zeggen.
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-17 06:35
Alles kan, ze houdt het nog voor bekeken. Pfff en morgen werken. Had zo gehoopt maar merries ze doen het altijd naar hun zin.
En ik geloof dat Elsa harsjes heeft hangen. Maar inderdaad ik dacht dat ze n paar dagen geleden al een veulen naast haar zou hebben staan . Dus ik durf ook niks meer over haar te zeggen.
pretty
Geplaatst: 18-04-17 10:03
Jaaaa Elsa gaat ervoor! Kijk nou eens,haar buik is WEG! Nu komt die echt hoor,succes!!
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-17 10:18
Ze stond net lekker te grazen. Ik zit op mijn werk en kan niet weg, btw moet ingediend worden. Maar manlief is net gaan kijken en ik ben straks even thuis en deze namiddag gaat manlief nog even kijken tot ik dan thuis ben. Dus hopen dat ze op me wacht.
pretty
Geplaatst: 18-04-17 10:19
Het is ook wel weer heel typisch natuurlijk dat ze het nu spannend maakt na al die dagen dat je thuis was.
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-17 10:30
Ja he ik was enorm teleurgesteld vanmorgen met haar harsjes. Ik hoop nu dat ze buiten staat, ze zich ophoudt. Ik baal erg dat ik niet thuis ben. Dagen thuis en nu vandaag moet ze het zo spannend maken. We doen beetje beurtrol vandaag dus duimen dat ze wacht. Flo die harste en deed er dan nog twee dagen over