Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mooney schreef:Solleke_Noah: gezellig! Ik ben een stiekeme volger in het topic over jullie huisje haha. Je ITP topic had ik ook gezien, geniaal dat plaatje van de verschillende gemoedstoestanden.
En ook nog eens een Robin Hobb fan, ik zie nu ook pas de quote in je onderschrift. Altijd even omdenken, ik lees het in het Engels. Maar Nighteyes is echt een grote favoriet hierDe hengstennaam zal je wel goed hebben geraden, is niet heel erg toepasselijk op andere karakters in de boeken verder haha.
mooney schreef:ik ben gewoon weer terug gegaan naar de boeken waar hij nog leeft, zit in de ontkenningsfase haha.
Ik heb niets gehoord van stal, dus het zal wel goed gaan met Kirsten. Ik ben bijna klaar op de studie dus dan ga ik bij haar buurten. Inspiratie voor merrienamen is nog altijd meer dan welkom! Griekse mythologie heb ik ook al een beetje doorgespit inderdaad
mooney schreef:Blijf maar roepen hoor DideHExtra inspiratie is nooit weg haha.
Fiore is inderdaad mooi, maar dan denk ik gelijk aan de Fiore van Cynthia hier op bokt
Het duurde gisteren nog even voor ik eindelijk op stal was beland dus eer ik thuis was ben ik mijn bed weer in gedoken. Maar ze stond er goed bij, uier leek ook stabiel te zijn nu. Helemaal fijn dus! Ze begint wel wat oncomfortabel te worden door de buik, maar voor zo'n luxe pony is het ook best een flinke buik die ze meesleept dus dat is niet gek.
Donderdag gaan we weer een nieuwe buikfoto maken.
stal_HD schreef:Leuke opeenvolging weer. Alleen denk ik gelijk dat de bovenste foto de huidige foto is. Trap er elke keer weer in hahahaha.
Echter moet je bij de laatste foto de maand even veranderen. hij staat namelijk op februari.