Kirsten x Pjotr: Klein veulen met groot ego op komst in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-17 08:08

Wat een verschil in uier inderdaad! Set heeft hele mooie rechte tietjes haha. Ik vind het wel fijn om te zien, want je ziet bij Set inderdaad ook duidelijk verschil.

Ben bang dat Nachtmerrie trouwens net zo'n DA hater wordt als mams, want de veearts kon Kirsten's buik niet aanraken zonder dat Nachtmerrie begon te meppen haha.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:35

mooney schreef:
Solleke_Noah: gezellig! Ik ben een stiekeme volger in het topic over jullie huisje haha. Je ITP topic had ik ook gezien, geniaal dat plaatje van de verschillende gemoedstoestanden _O- .
En ook nog eens een Robin Hobb fan, ik zie nu ook pas de quote in je onderschrift. Altijd even omdenken, ik lees het in het Engels. Maar Nighteyes is echt een grote favoriet hier <3 De hengstennaam zal je wel goed hebben geraden, is niet heel erg toepasselijk op andere karakters in de boeken verder haha.

Leuk een stiekeme volger :D

Ja, ik lees altijd in het Nederlands. Hier ook een grote favoriet! Toen hij stierf heb 'k echt zitten janken :+

Hoe voelt Kirsten zich nu? Had je nog inspiratie nodig voor merrie-namen of ben je er al uit. Vind Griekse mythologie namen zoals bv Hera of Io wel tof!

mooney

Re: Kirsten x Pjotr: Klein veulen met groot ego op komst in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-17 18:08

_O- ik ben gewoon weer terug gegaan naar de boeken waar hij nog leeft, zit in de ontkenningsfase haha.

Ik heb niets gehoord van stal, dus het zal wel goed gaan met Kirsten. Ik ben bijna klaar op de studie dus dan ga ik bij haar buurten. Inspiratie voor merrienamen is nog altijd meer dan welkom! Griekse mythologie heb ik ook al een beetje doorgespit inderdaad

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 20:27

mooney schreef:
_O- ik ben gewoon weer terug gegaan naar de boeken waar hij nog leeft, zit in de ontkenningsfase haha.

Ik heb niets gehoord van stal, dus het zal wel goed gaan met Kirsten. Ik ben bijna klaar op de studie dus dan ga ik bij haar buurten. Inspiratie voor merrienamen is nog altijd meer dan welkom! Griekse mythologie heb ik ook al een beetje doorgespit inderdaad

Ik ben altijd een beetje van de Italiaans-Spaanse invloeden :+
Fiori (of fiore - bloem in het italiaans), kun je kei hard fiiiiiiiii gillen als je dr roept ;)

Of juist richting de arabische kant; Atiya - geschenk

Ik roep maar wat :')

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-17 08:26

Blijf maar roepen hoor DideH :D Extra inspiratie is nooit weg haha.
Fiore is inderdaad mooi, maar dan denk ik gelijk aan de Fiore van Cynthia hier op bokt :')

Het duurde gisteren nog even voor ik eindelijk op stal was beland dus eer ik thuis was ben ik mijn bed weer in gedoken. Maar ze stond er goed bij, uier leek ook stabiel te zijn nu. Helemaal fijn dus! Ze begint wel wat oncomfortabel te worden door de buik, maar voor zo'n luxe pony is het ook best een flinke buik die ze meesleept dus dat is niet gek.
Donderdag gaan we weer een nieuwe buikfoto maken.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 14:17

goed dat haar uiertje lijkt te stabiliseren

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 20:27

mooney schreef:
Blijf maar roepen hoor DideH :D Extra inspiratie is nooit weg haha.
Fiore is inderdaad mooi, maar dan denk ik gelijk aan de Fiore van Cynthia hier op bokt :')

Het duurde gisteren nog even voor ik eindelijk op stal was beland dus eer ik thuis was ben ik mijn bed weer in gedoken. Maar ze stond er goed bij, uier leek ook stabiel te zijn nu. Helemaal fijn dus! Ze begint wel wat oncomfortabel te worden door de buik, maar voor zo'n luxe pony is het ook best een flinke buik die ze meesleept dus dat is niet gek.
Donderdag gaan we weer een nieuwe buikfoto maken.

Uhmmm.. (L')Aquila, Ferrara, Fidenza, Loreto, Novara, Savone, Tindari, Udine
Allemaal italiaanse steden :=

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-17 23:40

Even een korte update, want er is weer een nieuwe buikfoto maar ik heb een migraine aanval dus ik ben heel kort uit bed gerold om de foto in elkaar te prutsen en ik duik er zo weer gelijk in.
Eindelijk een standfoto waar ze haar hals gewoon normaal doet <3 , ik ben blij haha. Daarna was het geduld wel op voor het vooraanzicht, maar ze heeft goed meegewerkt over het algemeen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op de foto's ziet de buik er minder 'zwaar' uit dan hij is, ze staat ondertussen bijna dagelijks te rekken en te strekken. Nog twee maandjes te gaan!

En voor eventuele nieuwe volgers, hier is het goklinkje weer
(Gok linkje: https://goo.gl/forms/ndyF1KoEu9Y7SZZJ3 )

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 00:09

Zo leuk dat je dat hebt bijgehouden!
Je ziet dat haar buik meer naar beneden is gezakt. Alweer een heel verschil met 240 dagen :) .

Sterkte met je migraine aanval :(:)

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 08:29

Ja fotsy, ben ik ook blij om.

DideH bedankt

Icecrystal ik ben ook blij met mijn 30 dagen projectje, vind het leuk om het zo in beeld te hebben. Is ook wel makkelijker als je maar 1 drachtige merrie hebt denk ik. De migraine is gelukkig weer over vandaag :)

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 08:55

Leuke opeenvolging weer. Alleen denk ik gelijk dat de bovenste foto de huidige foto is. Trap er elke keer weer in hahahaha.
Echter moet je bij de laatste foto de maand even veranderen. hij staat namelijk op februari. :P

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-17 09:06

stal_HD schreef:
Leuke opeenvolging weer. Alleen denk ik gelijk dat de bovenste foto de huidige foto is. Trap er elke keer weer in hahahaha.
Echter moet je bij de laatste foto de maand even veranderen. hij staat namelijk op februari. :P

:o Dat is een beetje erg dom haha, ik vond al dat het zo perfect over de vorige tekst viel. Oeps haha

De goede versie:

Afbeelding

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 19:40

Ze begint echt een tonnetje te worden, leuk om te zien! :j Ben benieuwd hoe bol ze is over 2 maanden

Jupinkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 22:00

Ze zal het nog even moeten volhouden met haar buikje! Maar de tijd vliegt :)

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-17 12:49

Ik ook Sincere! Ik hoop voor Kirs dat ze niet heel extreem breed gaat worden, maar voor de foto's is het wel weer leuk.
Het gaat inderdaad snel nu Jupinkle

Kirsten is vandaag jarig, ze is officieel 12 jaar nu Y)(^) . Ik dacht een grappige foto te maken met slingers en andere versiering. Kirs vond het duidelijk weer complete onzin >;)
Afbeelding

De mobiel met hinnik geluidjes had ook niet helemaal het gewenste effect
Afbeelding

Maar ze heeft heerlijk gesmuld van de extra appels in haar muesli
Afbeelding

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 13:19

_O- Die blik op de eerste foto. :')
ik hoor haar hier zuchten hahaha

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-17 16:16

Ja heerlijk he, beetje pony pesten mag soms wel :') . Ze vond er echt geen drol aan haha, al was ze dan wel zo lief om niet gewoon heel hard terug te rennen naar de wei.

Jupinkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 19:23

Schriktraining!
Het veulentje zal de extra appels ook wel leuk gevonden hebben :D

Op die foto met je mobiel: lief is Kirsten als ze enkel snuffelt. Mijn paarden zouden er echt bewust op gaan staan :\

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 19:26

Ahh 12 ze wordt al oud! Gefeliciteerd Kirs!

Jupinkle dat zouden die van mij ook doen :+ Maar dan meer om te spelen, Fflur schraapt nogal graag :')

Pasha_2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 20:21

"Happy" birthday!!!! haha

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 21:05

wat leuk, 12jaar al, gefeli Y)(^)
ze vond het duidelijk een schitterend idee met die slingers, NIET :+ ze voelt zich echt voor schut gezet _O- die blik is mega :')

Seraphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 21:17

Die hengst is wauw! <3 Ik ben nu nog meer benieuwd naar wat voor leuk kleurtje jouw veulen gaat krijgen dus ik zal het blijven volgen. :D

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-17 22:37

Haha Jupinkle en KittyDylan, hebben jullie van die slopers dan? Mijn ruin wil nog wel eens uit onhandigheid wat slopen, maar Kirsten kan ik wel vertrouwen met dat soort dingen. Bij de buikfoto's ligt mijn mobiel ook vaak voor haar in een poging om de oren naar voren te krijgen.

Bedankt voor alle felicitaties, ik heb ze doorgespeeld naar de jarige :D

Fotsy: Haha ja ze was het er echt niet mee eens :') moet ook eerlijk zeggen dat ik zelf ook niet heel vrolijk werd toen mijn vriend opperde om hetzelfde bij mij te doen op mijn verjaardag...

ClaireDeLune: Gezellig dat je komt volgen!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 22:47

Geen sloper, eerder lomp :')
Al vertrouw ik haar wel voor 95% en durf ook gewoon bij haar op de grond te liggen.
Mijn oudje vertrouw ik daar dan wel weer mee maar die is ook voor 1000% te vertrouwen zo braaf _O-

Wat mij nu opviel trouwens, loopt haar bles uit naar de zijkant? _O- of het weggeveegd wordt zeg maar?

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-17 23:18

Ja klopt KittyDylan! Ik denk dat Kirsten's moeder nog niet helemaal klaar was met het verven van de bles toen ze werd geboren, want hij is inderdaad een beetje 'uitgeveegd' naar haar rechteroog. Dus daar is ze een beetje stekelharig, verder naar onder zit ook een uitschieter in de bles maar die heeft wel gewoon een duidelijke scherpe rand.
Heb ook een keer een hele discussie gehad op wedstrijd, kwam een vrouw op me af die ervan overtuigd was dat ze al oud was, want ze had grijze haren op het hoofd... Kreeg het toch echt niet bij haar aan het verstand dat die bles er al sinds haar geboorte zo uit ziet :')

Kirsten's moeder gaf waarschijnlijk die grillige aftekeningen door, want Kirsten's broer heeft ook een aparte vorm bles. Dus ik ben benieuwd of Kirs dat dan ook weer doorgeeft aan Nachtmerrie.