Pff ik had de camera zo mooi voor elkaar om 'm via de computer te bekijken en dus live streamen straks, werkt dat foscam programma niet meer gatver..
Dus denk dat ik het er toch maar op gok en de link etc hier tegen die tijd plaats
Judith_VB
Geplaatst: 08-04-17 09:31
Bij Fabriska draaien de spenen nu iets naar buiten. Weer een teken dat de geboorte nadert maar kan nog 2 weken duren. Vannacht heeft ze lekker liggen slapen en zolang ze gaat liggen is er nog niets aan de hand. De twee dagen voor de geboorte kan ze niet meer liggen. Ze wil wel maar kan het niet.
Hmmm ik vind dat Jet zich anders gedraagt, ze is ontzettend loom. Is over haar hele lichaam klaar voor de bevalling, helemaal ingevallen op haar rug en billen. Ribben zijn nu zichtbaarder.
Normaal als we komen staat ze gelijk vooraan en nu bleef ze op haar plek stil staan kijken.. Nu kijk ik op de camera en ligt ze! Om 21:30! Niets voor haar, stal eigenaresse loopt sws nog 2/3 naar binnen tot 23:00 en daarna zoekt Jet eigenlijk pas de rust om te gaan liggen. Weet niet wat het betekent.. Heel erg lastig.. Maar heb niet t idee dat ze gaat bevallen vannacht.
Annikab
Geplaatst: 08-04-17 21:48
Volg je gevoel, Michelle, jij kent haar het beste!
Thanks Annika, ik vind het echt enorm lastig en best eng kan ik je vertellen. Ze was de laatste tijd heel erg chagrijnig en vandaag was ze heel dromerig en loom. Heel raar..
Ik blijf haar in de gaten houden, mocht t aanstalten maken plaats ik hier de inloggegevens cd camera.
Ja vraag t me af 4leggedmates.. Uier en melk zeggen van niet, haar gedrag en lichaam wel.. Vreemd hoor!
Nou, ze heeft echt 5 min staan eten en staat alweer te dutten.. Zit echt geen energie meer in haha! Ze wisselt vaak van been om op te rusten..
Set_Elkol
Geplaatst: 08-04-17 22:28
Kan ook zijn dat het veulen op een nare plek drukte misschien en dat liggen prettiger voelde. Volg inderdaad fijn je gevoel! Ze zal steeds meer wisselend gedrag gaan vertonen denk ik
Ja precies! Zag jij dit op het laatst ook bij Set, Katja? Ben wel benieuwd naar het gedrag van andere merries op het laatst. Jet staat nu weer te eten, veulen is druk in haar buik, te zien vanaf de camera.
Set was ontzettend loom en sloom,dan weer chagrijnig dan juist weer enorm zen en lief. Ze lag juist weinig maar ze is ook de alpha in de wei dus dat maakt ook weer uit denk ik. En ze was drachtig met warm weer. De uren voor de bevalling was echt ijsberen en heel veel poepen, totale onrust.