Ik volg al die tijd al in stilte hoor, maar ik gok dat jij voor het weekeind een veulentje hebt. Maar volgens mij kan het uier nog voller toch? Hij gaat op een gegeven moment toch ook een beetje glimmen?
Klopt maar bij pepper schiet hij pas op het laatste moment echt vol.Vorig jaar had ze binnen 3 uur na eerste harsje het veulen erbij staan.Kegelen doet ze niet en onrustig word ze ook niet.
Lekker in bed,om 00.30 staat de wekker.De laatste foto van vanavond,weet niet wat ik ervan moet denken. Uier is wel keihard.
Verder is ze rustig,maar dat is ze altijd wel.Heb haar nog nooit onrustig gehad,ze scharrelt wat,poept veulen uit en eet verder.
hahaha die zin van jou inowa.Heeft ze dan nog wel aandacht voor veulen??? hihihi zie het al helemaal voor me.
Ben al enkele uren van huis,hopelijk wacht ze ff maar denk het wel.Zo stond ze er vanmiddag bij,enorm slappe banden.Haar kont is normaal mooi rond en haar staart hangt er dan echt tussen maar nu bovenop.Uier was nog wel teruggelopen na een aantal uren wei