Bedankt Het voelt ook echt als een groot geluk als ik naar de wei loop en ik tel weer één, twee.... drie paarden! Fiore wordt morgen nog een keertje gescand
Nu ik een bootaccount heb zal ik hier meevolgen! Je ziet inderdaad een soort van lijfje, echt schattig!
Gefeliciteerd!!! Nu maar eens kijken naar een gokje Erg mooie fotos met fi... de 1e x dat ik zon foto van jou en fi voorbij zie komen! Waar blijven eigenlijk je foto spams van la vie?Weet je wat la vie trouwens in het arabisch betekent?
Laten jullie weten waar jullie op hebben gegokt? Ergens in het nieuwe jaar maken we wel een echt goklijstje met datum, kleur en geslacht.Kimberley, wat bedoel je met dat dit de eerste keer is dat je zulke foto's voorbij ziet komen?Over foto's van LaVie: Ik wacht nog op foto's die Evelien vorige week heeft gemaakt. Als ik die heb, maak ik weer een nieuw topic.Enne.. nee.. geen idee!
5 mei? Ben jij niet goed, Shirley? Ik hoop toch niet dat Fi de trage bevalgenen van haar moeder heeft geërfd Je vergist je, Kimberley Met FiBaby heb ik er echt te veel, dus even een kleine greep:En nog een SelFi van vorig jaar september/oktoberEn een foto die Sicayes gisteren van Fi heeft gemaakt
Ah... I am sorry mooie foto van fi die laatste!Ik ben echt helemaal weg van je nieuwste fotos van la vie! Ze zijn echt prachtig! En ze is ook prachtig!
Die laatste foto is echt prachtig! Heeft ze daar nou zo'n zachte ik-ben-zwanger-gloed over zich heen?