De wind is in ieder geval gaan liggen, dus of blonde goed opgestegen is? Alhoewel met die tieten?? Fijn dat je nog gezelschap hebt San! Scheelt altijd. Maar uh (doe net of ik niet nieuwsgierig ben) hoe is het nou?
Lief, klein veulentje, waarom kom je er nou niet uit? Lief, klein veulentje, zie je niet dat mama melk spuit? Ooh die zielige mama, haar tietjes doen zo'n zeer.. Lief, klein veulentje, wanneer zien we je een keer?
onpaard
Geplaatst: 22-02-16 12:47
Wat een mooie Jasia
cam
Geplaatst: 22-02-16 13:38
Denk dat we idd te tam zijn na 22.00 uur. Dus vanavond gaan we los. Dan rammelen we die veulens er wel uit.
Elke dag dat blonde-beeb binnen zit is beter toch? Aangezien ze nog maar net over de 300 heen zit
Ik hoop op een rustig nachtje voor Sandra
__Suzanne__
Geplaatst: 22-02-16 21:40
Er was eens een merrie, een Blonde die had een maniertje gevonde(n) Ze at een skippybal, Nu slaapt haar baasje in de stal Ze wacht op de volgende ronde...
Laaaalalalalaaaala
YazhiSien
Geplaatst: 22-02-16 21:42
Just_Sannee schreef:
Elke dag dat blonde-beeb binnen zit is beter toch? Aangezien ze nog maar net over de 300 heen zit
Ik hoop op een rustig nachtje voor Sandra
Dat is zeker zo......het is alleen zo spannend, ben kei nieuwsgierig
Haha Loes, een mooi merrieveulen is dus jouw bestelling? Kopietje van Yazhi of een ander leuk kleurtje?
Vandaag de schrik van m'n leven gehad... Auto ongeluk gehad, auto is total loss, ik een beetje gekneusd, maar dat is gelukkig het enige... Echt een engeltje op m'n schouder gehad!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-16 22:24
jeetje jasia
hebberige loes geef je bestelling maar door...
suzanne goed bezig met rijmen
hier is batterij bijna leeg van foon,... ga monster in alienoutfit hijsen, tot zo.....