Gut ik dacht al dat ik de enige was die het had gemistprachtig stel en met dit weer zal het wel veel slapen en weinig actief zijn
Beide hengsten dus, niet volgens bestelling toch?Wel 2 rete knappe veulens maar ja, daar heb je verkooptechnisch wel wat aan maar meer ook niet.
Het zijn wel allebei prachtige veulens. Voor jou jammer dat het geen merries zijn, maar zulke knapperds zal je best snel kwijt zijn.
Wauw wat een knap stel veulens weer, beide een mooi front, mooie schouder en veel uitstraling, jammer dat er een piemeltje aanhangt als je juiste en merrie wil, maar ze zijn erg knap!
Prachtige veulens, ik wens volgend jaar meer geluk voor je en dat deze knappe mannen een fijn huisje vinden.
fokfanaat schreef:Ja die is 100% zeker van Guardian. Ik denk de andere een DesperadoKun je het verschil zien? ik vind het beide wel erg aansprekende veulens.
ik ben als "niet hengstenkenner" ook benieuwd wat de verschillen zijn en hoe je weet van welke hengst ze dan zijn?
De guardian is groter, langergelijnd en relaxeter kwa karakter dan lazarusje. Dat is meer een knap poppetje. Ik vind ze iig heel verschillend.