heel mooi !! Lekker genieten nu ! Benieuwd, en logisch is nog even wachten hihi, naar de droogfoto's ! Ze ziet er super uit, mooi lange benen en aftekeningen ! Volgens mij ook mooi luxe hoofdje!
Tinniie
Geplaatst: 09-03-16 23:23
Waauw kei mooi, seg die zou best creme kunnen dragen hoor? Ben benieuwd als ze opgedroogd is. lichte randjes rond haar ogen lijkt het? Kan smoky black of ook zo'n donkere buckskin als haar moeder zijn
Scooby007
Geplaatst: 09-03-16 23:24
Gefeliciteerd! Ben erg benieuwd hoe ze er droog uitziet. Wat een leuke naam!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-16 23:26
ze heeft echt een heel mooi hoofdje, met een mooi dishje er in,
ja die kleur lijkt nu zwart bont, maar kan idd buckskin zijn of smokey, morgen bij daglicht haar ogen eens bekijken ,in de stal kan ik de kleur niet goed zien, maar 50 % kans op blauw oh ze is zo schattig, ze huppelt al zo vrolijk door de stal
dank je wel allemaal, ik ben zó blij , haha ik was op de huistelefoon met mijn dochter aan het kletsen toen het alarm ging, ik zei nog tegen haar het alarm gaat af, en gooide de telefoon aan de kant, tijdens het resetten van de geboortemelder liep ik de stal in de camille was al begonnen, ik zag al twee witte voetjes en even later een donker snoetje, toen ging het niet zo snel meer en ben ik iets gaan helpen, toen was ze er zó uit, gebeurt altijd als je alleen in huis bent he haha, dochter stapte gelijk in de auto en kwam er al aan, DA ook even laten komen voor controle , die bevestigde wat ik niet kon geloven, een merrie, alles erop en eraan, merrie gaat goed en is heel lief, een droom, echt....
Proficiat! Eindelijk een merrietje, geniet er maar van!
pretty
Geplaatst: 10-03-16 08:03
jolandje schreef:
ja vind ik ook, dus daarom maar voorzichtig doen, ik vind haar vandaag ook wat uit haar doen trouwens, ze zal last hebben van haar buik of veulen, vannacht ging het veulen ook flink tekeer
Het weer werkt mee, dus vanmiddag lekker wat droogfoto's in het zonnetje!!! Het is je na al die hengstjes gegund hoor jolanda, zo'n mooi merrietje!!
Pandakaas
Geplaatst: 10-03-16 10:31
Of heb je weer een slapeloze nacht gehad, maar nu omdat je niet kon stoppen met kijken naar veulen tv
Tosadog
Geplaatst: 10-03-16 11:30
gefeliciteerd! Je droom is uitgekomen Jolanda en wat voor een! Wat een mooi meisje, geniet ervan En alsof het zo moet zijn..wat een prachtig weer vandaag!