En wij maar denken dat Rosa wel eens de eerste zou kunnen zijn hahah, zo zie je maar wat een pony snel kan veranderen.Maar het duurt wel erg lang, kom op Rosa, laat dat veulentje eens zien na ruim 11 maanden
Rosa baasje wilt nou heel graag je beebss zien kom op je kan het makkelijk eruit persen ik weet dat het eng is maar het komt allemaal goed zou het helpen
Nog even en ik krijg als eerst een Giel-veulen. Mijn merrie maakt grote sprongen maar moet het eigenlijk nog even binnen houden. Hopen dat Rosa snel het merrieveulen af komt leveren
Rosa is gisteravond om 23.15 eindelijk bevallen. Niet verwacht, toch gekregen, het is een MERRIE!!Ze is heel erg grootHaar naam is RoseMountain's Rayah
xSK schreef:Gefeliciteerd met dit prachtige merrietje! Wat een leuke namen geef jij je veulentjes zeg!!Dankjewel. Doe altijd mijn best om iets bijzonders te vinden dat je niet vaak hoort en iets met een betekenis
EINDELIJK!!! Gefeliciteerd met je knappe meisje!! Het is je zo gegunt! En vanavond lekker in je eigen bedje slapen