Bambi1995 schreef:Ik kan niet meer kijken op de webcam. Het beeld staat stil met een kruiwagen in beeld.
Hoe heet de camera waar je naar kijkt?
Het moet zijn: "Ald Feart's Mierela - 2x live Camera"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bambi1995 schreef:Nee, nog steeds niet
gewoonmarie schreef:Mag ik ook een gokje doen?
22 maart, hengst, cremello
Golden dream is de opa van mijn pony, zijn nakomeling golden rock, is de vader van mijn pony; golden Cream
Nicole schreef:gewoonmarie schreef:Mag ik ook een gokje doen?
22 maart, hengst, cremello
Golden dream is de opa van mijn pony, zijn nakomeling golden rock, is de vader van mijn pony; golden Cream
Toen Cream nog een klein creampie was had Creampie al een speciaal plekje bij mij, ik heb hem toen hij weekje of 2 was op de foto toen gezet
[ Afbeelding ]
Kan de andere foto samen met hem zo snel even niet vinden maar die hou je van me te goed![]()
Maar ik wou toen graag met Golden Rock dekken omdat ik hem zelf ook bloed mooi vind, maarja niet te bereiken die stond ie Australië. Toen gekeken naar de opa en die paste nog beter bij derVandaar dat ik toen ongeveer even in kort voor HET Golden Dream ben gegaan
![]()
Heb je foto's hoe die nu is?
gewoonmarie schreef:Nicole schreef:
Toen Cream nog een klein creampie was had Creampie al een speciaal plekje bij mij, ik heb hem toen hij weekje of 2 was op de foto toen gezet
[ Afbeelding ]
Kan de andere foto samen met hem zo snel even niet vinden maar die hou je van me te goed![]()
Maar ik wou toen graag met Golden Rock dekken omdat ik hem zelf ook bloed mooi vind, maarja niet te bereiken die stond ie Australië. Toen gekeken naar de opa en die paste nog beter bij derVandaar dat ik toen ongeveer even in kort voor HET Golden Dream ben gegaan
![]()
Heb je foto's hoe die nu is?
Ahhh wauw!!!
Het lukt me niet meer om foto's te uploaden, ik heb het ooit eens gedaan toen ik een bokt profiel maakte... Maar lang niks mee gedaan, en het lukt me nu steeds niet. Maar als je me je email adres in een pb stuurt, dan mail ik je foto's... Of als je simpel kan uitleggen hoe het werkt... ☺️