Als ik zo naar Bente kijk gaat het inderdaad nog wel even duren. Vorige week schrok ik echt even want toen was haar uier ineens zo vol! Maar voorlopig zit het nog prima in die buik.
Ik zeg niks over hoe lang het gaat duren! Ik vind dat zo moeilijk in te schatten! Star van Tina had ineens het uier bomvol toen dacht ik echt dat die dat weekend zou bevallen maar dat is nu alweer een week geleden
Bij jupi denk ik soms dat ik echt tot april moet wachten maar aan de andere kant veranderd er nu dagelijks iets. Gister was het uier ineens vanaf achter zichbaar en ze is duidelijk slanker (veulen gedraaid?)
Die mooie ronde buik van Bente is wel weer een beetje zoals jupi een paar dagen geleden, dat blijft wel echt grappig om te zien. Bent volgt jupi
stal_HD
Geplaatst: 21-03-15 14:13
Leuke vergelijking met flirtje. Bente is ronder dan flirtje nu is. Draagt bente haar veulen nu hoog? Heeft ze niet een hang buikje? Bij flirtje hangt alles eronder en nauwelijks in de breedte.
Je zag steeds niks vanaf voor maar nu ineens wel. Heel grappig want ik hou wel van dit soort foto's haha.
Ja leuk he Linda! Ik hoop dat onze merries ons niet tot april laten wachten. Volgende week zaterdagavond zou ik mooi vinden. Zondag is altijd een rustige dag op de manege.
En weer een volger erbij! Wat een prachtige pony vooral haar ogen en uitstraling zijn heel mooi Mooie combi met zo'n elegant gebouwde hengst. Heel benieuwd wat voor leuks hier uit gaat komen, kan me heel goed voorstellen dat je een veulen wilde als je zo'n bijzondere merrie hebt. Succes enne ga je het veulentje houden?
stal_HD
Geplaatst: 22-03-15 16:14
hihi ja hoe eerder hoe beter. Dan ben je van de spanning af en kun je genieten... Maar als het zulke temperaturen als nu is wil ik liever wat warmer weer....
Ach daar kunnen ze wel tegen! Roks loopt al een maandje rond en is nog niet verkouden (geen deken en half open stal, alhoewel ik wel een rode lamp had opgehangen in het begin)
We zien het allemaal wel. De spullen liggen er meer kan ik nu niet doen. Wie dan leeft wie dan zorgt toch.
Uier is een paar dagen stabiel gebleven maar is nu weer iets voller. Kling ook iets meer gezwollen naar mijn idee en banden nog slapper. Maar verder lijkt ze nog geen haast te hebben gelukkig.