Dat scheelt weer een twee appeltaarten . Ze doet het ontzettend leuk. Nog 1 uitgevouwen foto. Als ik knappe foto´s van haar heb zal ik een topic openen
Maandag en woensdag komen er twee fotografen dus daarna. Ik ben heel benieuwd ze kan zo lekker gek doen buiten. Springen, bokken, rennen niks is haar te gek. Hopelijk laat ze dan ook al haar kunstjes zien
Djoena
Geplaatst: 06-06-14 20:10
paardjes123 schreef:
Maandag en woensdag komen er twee fotografen dus daarna. Ik ben heel benieuwd ze kan zo lekker gek doen buiten. Springen, bokken, rennen niks is haar te gek. Hopelijk laat ze dan ook al haar kunstjes zien
Dankjewel! De kleine was sinds andere halve week aan de dunnen en had vrijdag ook temp. Dierenarts geweest en heeft antibiotica en ontstekkingsremmers gehad. Inmiddels ook de fotoshoot van Leo gehad en de eerste foto´s binnen. Dus binnenkort zal ik een topic maken als alle/een groot deel van de foto´s binnen zijn
Wat raar! Ik had op dit topic geabonneerd zodat ik kon mee volgen, maar om de één of andere reden was het topic ineens weg! In ieder geval nog gefeliciteerd! Ik zag het topic al, knap veulen heb je daar rondlopen
paardjes123
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-14 19:09
Voor de volgers/belangstellende van afgelopen jaar, Stippel is weer drachtig! En weer een topic gemaakt [KS-MK] Appaloosa veulen verwacht