De laatste weken wordt de uier steeds losser, als er al een beetje stiekeme ruimte zat en er nu wat bij kwam lijkt het ineens veel en snel denk ik no worries.
ponyparadijs
Geplaatst: 16-04-14 22:01
Dat is heel normaal hoor Elegance. Die ruimte heeft ze straks nodig om de melk te produceren. Niets om je zorgen over te maken. De ene maakt meteen uier aan de ander niet. Mijn merrie op 300 dagen
Dat meisje geef ik elke week les op mijn andere Fjord, we waren eigenlijk aan het uitstappen dus ik had de rest van de paarden er al bij gelaten, Elegance die liep de hele tijd zo mee haha, voor het filmpje liep de kleinste shet ook nog achter Ellie aan
Vermoeiend hoor die rondjes rennen met een dikke buik!
En hier nog een filmpje van het veulen dat beweegt, het is niet heel duidelijk, hier voor keek ik net naar haar uier en terwijl ik met me hoofd naast haar buik ben voel ik ineens heel hard die buik te keer gaan haha, maar ik was weer net te laat
Ze staat nu al een jaar op rust omdat ze kreupel liep zins begin vorig jaar. Het is een paard die graag aan het werk is en het helemaal geweldig vind dus rust vind ze niks haha
Zo, ja dan snap ik wel dat ze de hoefslag volgt wel leuk, een paard die zo graag voor je werkt! Herken dat wel met mijn fjord, dat is ook een doe grager. 274 dagen, nog even en ze kan terug werken is de kreupelheid wel weer over dan?
Ze loopt wel een stuk beter maar nog niet 100% volgens mijn smid kon het ook door de dracht komen dat ze wat slechter loopt. Hij heeft wel uitgelegd waarom maar dat weet ik niet helemaal meer :p en ze loopt nu ook zonder ijzers, dus dan loopt zo ook wat minder goed als met ijzers
En ja dat ze voor je door het vuur gaan als je eenmaal een band hebt is volgens mij wel fjord-eigen