Marilu, prachtig toch die kopietjes

Pien, gezellig

La_lune, oorspronkelijk was het doel dat Rocky een dekhengst zou worden later (en sportpaard) als het een hengstveulen zou zijn. Directe nakomelingen van Einsteins Revolution zijn zeldzaam en zeer geliefd, hij geeft enorm getalenteerde veulens die bijna allemaal voor de sport en fokkerij gebruikt zijn en zeer succesvol. Dan Silver haar kleur en karakter en je hebt het recept voor een geweldig paard. Rocky heeft ook heel veel reining talent, prachtige bouw en zo'n lief karakter.
Alleen de overbeet gooit roet in het eten, dat kan erfelijk zijn. Dus de dekhengst plannen zijn het raam uit

Het was trouwens waarschijnlijk domme pech dat hij het heeft en niet iets uit zijn familie lijn, zijn moeders lijn kwam tot nu toe geen overbeet in voor en bij de vader ook niet voor zover ik weet. Maar Rocky kan het wel doorgeven helaas.
Kasper heeft ook de potentie om een sportpaard te worden en voor de fokkerij intressant te zijn. Zou wel heel leuk zijn als hij over een paar jaar dekhengst wordt.
Haha1995, voor de geboortes probeer ik altijd te bedenken welke eventueel kunnen blijven en welke voor de verkoop worden. Als ze er eenmaal zijn wil ik alles houden

Ik wilde van Ice misschien een merrietje aanhouden als latere opvolger, Lily is echt prachtig gelukt en heel lief, mooie gangen en bouw dus als latere fokmerrie en misschien sportpaard heel leuk om aan te houden. De keuze is nog niet 100% zeker of ze blijft of niet.
Tennan, hahaha Thor mag later verhuizen, Fenja kan je vergeten

Leuk te lezen dat jullie ze net zo knap vinden als ik

Gisteren Ice en Lily weggebracht naar het dekstation, hopelijk kunnen ze over een weekje weer naar huis. Trailerrit van 2h deden ze superbraaf. Blijft moeilijk om je merrie en veulen zo achter te laten. Er wordt gelukkig goed voor ze gezorgd
Spoiler:
mag ook wel met wat ik eroor betaal
ruim 25 euro per dag aan alleen stalling...
. Ice zal blij zijn als ze weer drachtig is, die is een beetje een draak leeg en diep ongelukkig. Als ze dragend is straalt ze, zit ze prachtig in haar vel en is ze happy. Die leeft echt voor moeder zijn, ze vindt het zo fijn mag ook wel met wat ik eroor betaal

Op het station

Het station is vlakbij waar Jona en Kasper staan dus daar ook langsgeweest. Nou ze missen me niet

Kasper vond het bezoek wel gezellig, Jona niet, die heeft het haar persoonlijke taak gemaakt om het veld leeg te eten, behoorlijke uitdaging, het is denk ik een stuk van 1,5 hectare waar zij met nog twee merries op staat. Ze hebben het iig prima naar hun zin daar.

Kasper is geadopteerd door een van de andere merries daar, die likt hem, kriebelt hem en loopt als een overbezorgde moeder zacht hinnekend achter hem aan. Hij vindt het wel leuk, Jona is alleen nog maar goed als melkbar

Rocky krijgt echt stevige Quarter billen

Thorretje wordt met de dag mooier... Staat het liefst uren tegen je aan te hangen terwijl je hem aait, hij kan er geen genoeg van krijgen. Hij is ook het enige veulen zonder streken