Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimley schreef:Had dat nou eerder gezegd.. dan had ie van het winter hier met Uberon kunnen staan
Mer1980 schreef:Ze bakt ze weer prachtig af
AnsoDM schreef:Wat is hij toch knap!! En minthe ook!!!
Lunameyza schreef:Hij is heel knap met zn spekbips
BloemBloem schreef:Echt, hou hem nou maar, je gaat spijt krijgen!
Heel veel succes op de keuring
Lalladidoo schreef:Die rottweiler is zo leuk! Ashwin wordt wel groot zeg
Mer1980 schreef:Succes met de keuring!
En puppy![]()
![]()
LaDonna75 schreef:Succes en veel plezier dan met de keuring.
Kimley schreef:Heel benieuwd hoe hij het gaat doen op de keuring!
kiko schreef:Wat een geweldige van foto’s van jouw knapperd. Hij is echt gaaf! Ik zou hem houden als ik jou was. Ga je spijt van krijgen als je hem weg doet.
Ik had toentertijd op jouw pb gereageerd.
Ik woon in Bennekom.
kiko schreef:Fijn dat je wat geregeld hebt! Waarschijnlijk komt mijn meninstructeur bij mij staan. Die heeft een hengstveulen gekocht en misschien komt er ook nog een hengstveulen van een oud stalgenootje.
Balen dat je zolang moest wachten. Dan snap ik wel dat hij begon te klieren. Desondanks heeft hij het goed gedaan! Gefeliciteerd
Knolselder schreef:Goed plan hoor Kabayo!
Het is drukker en vermoeiender om te waken met een baby dan dat je eens naar een hengstenhouder moet rijden. Dus eigenlijk misschien niet eens zo verkeerd. En tegen dat binnen 2j die veulens geboren worden heb je misschien ook al wat meer ritme.
AnsoDM schreef:balen dat je zo lang moest wachten. Maar toch onwijs goed gedaan hoor, een knapperd is het wel.
Jammer dat het niet wilt lukken met Perry maar idd als ik jou was zou ik haar ook een jaar rust geven. Al hoewel je zelf ook zwanger bent en het druk word met een baby in huis. Jij moet vooral doen waar jou gevoel goed bij is.