nog 4 dagen tot veilig. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nog 4 dagen tot veilig.
. Maar deze beeb gaat nog wel even wachten hoor! Als het op een feestdag komt, dan moet het koningsdag zijn, maar ik hoop toch wel dat het iets eerder wordt
. Nu komen de tergend lang durende dagen en het uierstaren totdat Veronia's kind klaar is om de wereld te ontdekken.

Citaat:Goklijstje:
17 april - _Mars - merrie - bruin met 2 sokken en een bles
18 april - Muronia - merrie - zwart met 2 witte sokjes achter en een smalle bles
18 april - Flubberboot - hengst - bruin met een kolletje en 2 witte sokjes
19 april - Maralyn - merrie - donkerbruin met één hoog witbeen achter en twee witte voeten voor en royale bles
20 april - Avalanche - merrie - bruin met kolletje
20 april - AvHdG - hengst - zwart met 4 witte voetjes en mini kol
20 april - Cheytjuh - merrie - zwart met links voor en rechts achter een witbeen en bles
21 april - Movement - hengst - zwart met 4 witte sokken en brede bles
21 april - Idylle - merrie - zwart met 2 witte achterbenen, 1 wit voorvoetje en een kol
21 april - AnnoNiemand - merrie - zwart met mini kol en mini sneb, 3 lage witte voetjes
22 april - kiki1976 - hengst - bruin met 4 witte sokjes en een kolletje
22 april - nonnekee - hengst - zwart met 2 x wit
22 april - nimbletje - merrie - vos met 3x wit en een bles
23 april - ChefsSpecial - merrie - vos
23 april - AnsoDM - hengst - zwart met 2x wit en bles
24 april - nontie - merrie - donkerbruin met kol en sneb en 1 wit voetje achter
25 april - DemiSisa - merrie - bruin met 3 witte voetjes en smalle bles
30 april - Karijn - merrie - donkerbuin 4x wit aan de benen en een flinke bles
30 april - imaudy - merrie - zwart met 4x wit, kolletje en snebje
. Karijn het kan wel hoor, 30 april, dat zou op 349 dagen zijn wat niet echt raar is. Al hoop ik natuurlijk dat ze me iets minder lang gaat laten wachten. 
laat ik nou in september nog een weekendje weg gepland hebben. Maar laten we dat maar niet op die manier doen
. Wil je er ook nog een datum aan vast plakken? Dan zet ik jouw prachtige voorspelling er ook bij (inclusief de dikke kont)
, plak er half oktober of met de herfstvakantie nog maar een vakantie aan vast...