Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LaDonna75 schreef:Deze website gaat uit van een gemiddelde draagtijd van tussen de 320 en 370 dagen. 370 dagen is (als je daarvan uitgaat) nog niet over tijd dusOverigens: ik weet even niet meer wie, maar als een veulen royaal overtijd wordt geboren, zijn ze vaak niet per se groter dan "op tijd" geboren veulens, maar juist vaak wat kleiner/dunner.
Op hoeveel dagen zit ze nu ? Als 20% voorbij de 371 dagen gaat zoals in het staatje van Niqui staat (is een maand over tijd, volgens mij), is dat dus iets wat best vaak gebeurt. Kortom, we wachten rustig door. Maar ik heb meelij met je Libera, wat een gewacht.
DeMolenhoek schreef:20% boven de 370 klopt al niet hoorDan zou 370 dagen normaal zijn. Als je wat rond kijkt op bokt alleen al zijn er wel maar het blijven uitzonderingen en sowieso geen 1/5de die dat doet
DeMolenhoek schreef:Ja klopt hoor wat je zegt. Dat staat ook in het bewuste artikel. De survey is waarschijnlijk vaak ingevuld door eigenaren van veulens die over tijd zijn. Dit is wat ze er in het artikel van zeggen:20% boven de 370 klopt al niet hoorDan zou 370 dagen normaal zijn. Als je wat rond kijkt op bokt alleen al zijn er wel maar het blijven uitzonderingen en sowieso geen 1/5de die dat doet
Citaat:it is recommended that the higher than 371 statistic be viewed with caution, and used more in an educational manner to demonstrate that pregnancies can and do go greater than 371 days in duration and end successfully.
Princess_ schreef:DeMolenhoek schreef:20% boven de 370 klopt al niet hoorDan zou 370 dagen normaal zijn. Als je wat rond kijkt op bokt alleen al zijn er wel maar het blijven uitzonderingen en sowieso geen 1/5de die dat doet
Die 20% gaat over de 4212 veulens uit het onderzoek als ik het goed begrijp. Dus beetje raar om te zeggen dat het niet klopt, dan zouden de deelnemers hebben gelogen?
Citaat:Fineapple: 28 juni - vos merrie
Princess_: 29 juni - vos hengst
nathalie25 - 30 juni - vos hengst
Maureen95 - 1 juli - vos merrie
assileM - 1 juli - vos hengst
Lunameyza - 2 juli - vos merrie
DemiSisa - 3 juli - vos merrie
Neonlight - 4 juli - vos hengst
Paint_Lover - 4 juli - vos hengst
Sunshinedaan - 4 juli - vos merrie
Maartje_M - 7 juli - vos merrie
hagelslag - 27 juli - vos hengst
Silly1972 schreef:Heeft Ts support nodig dan?
Volgens mij red zij het prima