jaaa ( beetje late reactie ) daar istie dan wat een knappe vent zeg , gefeliciteerd en zo'n leuk snoetje met dat wit leuk geschreven ook, altijd interessant om te lezen hoe het bij anderen gaat
Klijntje
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-20 17:38
Onderonsje met onze jongste
Hij lijkt wel goed gebouwd of kun je dat nog niet zeggen na één dag?
jolandje
Geplaatst: 07-05-20 18:28
knap hoor, mooie lange rechte benen
tinkert_tje
Geplaatst: 07-05-20 18:48
heerlijke foto’s
PS: Ik heb effe gemeten Fien is nu 75 cm
Klijntje
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-20 20:27
Zo die gaat rap
Ik ben trouwens wel benieuwd wat er voor kleurtje onder zijn veulenvachtje uitkomt binnenkort, zijn huid is roze (ogen zijn bruin). En hij heeft heel veel wit in de staart. Ik verwacht eigenlijk dat zijn huidje nog wel donkerder kleurt. Ik kan nu ook niet zien tot hoe hoog zijn sokken precies komen omdat hij zo bleek is Dus dat is ook nog een verrassing! Jula is vos met sooty is mij ooit verteld, omdat ze blonde/witte en grijze haren in staart&manen heeft, en donkere plekjes op haar lijf. Zij wordt trouwens ook elk jaar meer stekelharig.
mijn DA zegt altijd 3 dagen, 3 maanden en 3 jaar dat je ze het best kan beoordelen
Wat een knapperd zeg! ik hou wel van zoveel wit!
Klijntje
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-20 17:09
Oefenen met halstertje... Nog een beetje groot
'Mama mama kijk wat ze gedaan hebben, kun je het eraf halen voor me?'
Daarna lekker knuffelen met dochter
Moeders ziet er tiptop uit
En trekt haar meest onschuldige gezichtje
Nog een educatieve foto voor wie het interesseert. Jula's uier vandaag. De melk stroomt eruit als Binky drinkt, dit is dus gewoon haar max.
Je ziet dat de voorkant dikker is dan de achterkant. Blijkbaar is dit haar model Als ik dat geweten had van te voren Ik maar denken dat dat alleen hormonaal/zucht was zoals de Bokt-experts beweren
tinkert_tje
Geplaatst: 08-05-20 17:18
whaha de bokt dierenartsen kunnen nu eenmaal niet alles weten al zijn ze daar zelf wel van overtuigd Heerlijke foto’s
Klijntje
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-20 14:26
Vandaag het eerste grote avontuur Naar het grote grasveld met mama en tante Jet. Ging super goed! De dames waren ook blij dat ze lekker weer een uurtje van het lange gras konden vreten euhh grazen Kijk mee en geniet
Hij ging zelfs als een volleerde verkeersmakke pony tussen de pionnen door
Pomtiedom
Waar gaan we heen?
Whieieie
En we gaan losss
En daarna was Binkybeeb bekaf... Maar niet gaan liggen he