Knolselder schreef:Wie gaat er eerst?STIEN-Knolselder-Domino2006-Gwenvd-horses_mCHARLIE-Maevey-Sunshinedaan-Jolandje-Marschwood-Zamora-Pretty-Deny11-Dustinlover
Ik las het begin van het topic dus denk: leuk even veulentjes kijken aan het eind, is er nog niet een..
Knolselder schreef:Wrijf het er nog maar eens in Polly! Tsss! Ik was net wakker dus ik je hele topic lezen hihiNou iig een volger erbij hihi
Het mooiste veulen is een merrie die geboren wordt op 26 maart en die ik dan krijg omdat ik op die dag jarig ben
Ik vrees dat mijn partner de relatie dan verbreekt haha, heb nu nog drie paarden, een Tinker en twee pony's staan dus ...
Zo'n kleintje erbij valt dan toch niet op Het is mooi veulen weer, de dames mogen wel even vaart maken hihi
Nog niets Al lijkt het alsof ze niet echt mee staat de eten met de andere 2. Maar er gewoon wat bijstaat...
Zamora schreef:Zo'n kleintje erbij valt dan toch niet op Het is mooi veulen weer, de dames mogen wel even vaart maken hihi En dan zo van "oh, oeps, nee ik had dat nog niet gezien, geen idee waar dat vandaan komt"