Dat gaat goed! heb je ook weer een webcam dit jaar? Dan kan ik weer met je mee waken Ik ben nooit zo heel goed in gokjes. Ik probeer wel wat hahaIk ga voor een gold cream champagne merrie op 7 maart!
Lenthe27 februari - valk - hengst - amanda0928 februari - amber cream champagne - hengst - mina_dero28 februari - ? - ? - _KiMbErLeY_1 maart - valk - merrie - Icecrystal1 maart - amber cream champagne - hengst - KirstenEsmee1 maart - valk - hengst - _mjwb2 maart - amber cream champagne - merrie - Eloya2 maart - valk - merrie - FleurG2 maart - gold cream champagne - merrie - Gigixponys2 maart - amber cream champagne - merrie - Rebecca 3 maart - valk - hengst - janinevv3 maart - valk - hengst - Maris_3 maart - amber cream champagne - merrie - mxrthe3 maart - champagne - merrie - Birdie604 maart - gold cream champagne - lanrowan20095 maart - palomino - merrie - annaburg5 maart - gold cream champagne - hengst - Miefje6 maart - palomino - merrie - Kabayo6 maart - amber cream champagne - hengst - joey20107 maart - gold cream champagne - merrie - irisx9 maart - amber cream champagne - hengst - fyjuulJolyne20 april - amber champagne - hengst - KabayoIce6 mei - vos splash - merrie - KabayoOké ik had even niks te doen even in een lijstje gezet Gokje van kimberley klopt niet. Ruin kan niet en bruin ook niet
Oh Kabayo je bent een held ! Ik wilde er net aan beginnen. We staan allemaal heel raar te kijken als er een bruine ruin uit rolt
Icecrystal schreef:Oh Kabayo je bent een held ! Ik wilde er net aan beginnen. We staan allemaal heel raar te kijken als er een bruine ruin uit rolt Geen probleem! Was toch voor de zoveelste keer midden in de nacht wakker
Nou jongens, het hoeft niet meer ! Krijg net bericht van Diana; Er ligt een valk hengstveulentje naast!! Espresso is opnieuw geboren Alles gaat goed met Lenthe. Hij staat en drinkt al en wil gelijk komen knuffelen Namen met een E zijn van harte welkom!!
Gefeliciteerd. En ook echt 1 jaar en 1 dag later dan zijn grote broer.Ik was en ben een stille volger nog steeds.
Gefeliciteerd!! Wat een knapperd!!En sorry als ik nu iets plant waar je nooit meer vanaf komt, maar ik moest denken aan Ernie