Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ja ik heb het opgegeven, de snitzelziekte lijkt niet meer onder controle, vier van de vijf paarden en de hond zijn al besmet. Misschien eens bloed laten afnemen van Lily die blijkt nog steeds immuun te zijn, zo kunnen ze een vaccin maken voor we een echte outbreak krijgen en jullie paarden....
NOOOOOOOOT
of het gaat een joekel van een veulen worden
arme Flo danFotsy schreef:vandaag ook een duitse brief gekregen, iemand daar ervaring mee? abfohlmeldung fur deutsche pferdedus een melding van het veulen? is dit altijd zo met duitse hengsten? ik moet de geboortedatum, geslacht en kleur melden binnen de 28 dagen na geboorte met nummer dus zal snel moeten gaan dan om veulen te melden in het RBP stamboek. Gelukkig krijg je direct een uelnnr via horseid.
.DideH schreef:Is het wel verstandig om zo'n veulen met hoogstwaarschijnlijk schnitzelziekte aan te melden bij het stamboek? Dadelijk gaat dat hele stamboek naar de knoppe!
stel je voor al die palo’s en perlino’s gesnitzeld
en mijn fout
Kan ik voorkomen dat veulen het ook krijgt want inte is donker dus nog ca va maar stel je voor dat er een bleekscheet uitkomt en die krijgt ook de snitzelziekte.
dus gras lijkt de remedie te zijn.

en ze is ook heel beschermend naar Flo toe, houdt haar echt weg van de rest tot ergernis van inte en Ocharme die wordt dan echt opgejaagd door Jessie.
.
.