Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoSav schreef:ieris: haha, dat is me al eens gebeurd op buitenrit. Het kleurtje en de staande manen of zo....
Piekosjj: ze is wat korter op de benen dan ik zelf ook mooi vind, maar ze is nu eenmaal te klein gebleven en heeft haar achterstand nooit meer ingehaald. Zeker een cm of 10 te klein...
De foto's vertekenen in dit geval ook wel een beetje omdat ze van bovenaf genomen zijn, maar hoog op de benen is ze idd niet.
Fenrir schreef:Muzanna heeft vooral een vrij kort voorbeen. Nu zie ik dat wel terug bij meer AT, maar heb het idee dat het door die rechte achterbenen vaak ook erger lijkt. Helemaal omdat de focus vaak al extra 'achterop' ligt door de wat langere rug en het platte (vaak vrij hoge) kruis van sommige Tekes.
Daarnaast lijken die jonkies in renconditie ook langere benen te hebben, want minder buikEn bij bijv. het KWPN zijn ze ook gewoon ook erg goed in hengsten voordelig op de foto zetten hoor (kan je van sommige AT echt niet zeggen)
(ietwat oplopende horizon, voorbenen op een verhoging...)
Al spant dat bij de koeien wel de kroon
[ Afbeelding ]
jasmijn16 schreef:Fenrir schreef:Muzanna heeft vooral een vrij kort voorbeen. Nu zie ik dat wel terug bij meer AT, maar heb het idee dat het door die rechte achterbenen vaak ook erger lijkt. Helemaal omdat de focus vaak al extra 'achterop' ligt door de wat langere rug en het platte (vaak vrij hoge) kruis van sommige Tekes.
Daarnaast lijken die jonkies in renconditie ook langere benen te hebben, want minder buikEn bij bijv. het KWPN zijn ze ook gewoon ook erg goed in hengsten voordelig op de foto zetten hoor (kan je van sommige AT echt niet zeggen)
(ietwat oplopende horizon, voorbenen op een verhoging...)
Al spant dat bij de koeien wel de kroon
[ Afbeelding ]
Oh die foto ik kan echt niet meer![]()
fleurtjeuh schreef:Iemand zei iets over een lang paard?
[ [url=m/uCsTtA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die fokstieren zijn inderdaad altijd ontzettend grappig
Maar ze doen ook geen moeite om dat blok onder de voeten te verbergen