Mijn updatevan de kleine man,..sorry voor de weinige antwoorden op alle whapps....
nu ruim 48 uur verder...een
alhoewel beetje voorzichtig, hij heeft serieus opstartproblemen gehad en nog een beetje.
Kleine uk stopte steeds met ademen en dat heb ik nu met meer veulens meegemaakt, dan heb je een veulen en als je die oppakt zijn ogen weg gedraaid en alles slap, echt dit wens je niemand toe..
Maar dit kleine ukkie heeft veel deze momenten gehad en gisteren hadden we een afspraak met Nikan voor bezoek dementerende ouderen en ja die kan je normaal afzeggen, had ik normaal ook gedaan, maar voor een blad wilden ze hier stuk over schrijven en fotograaf aanwezig, en net voor we vertrokken lag hij weer levenloos, ik kreeg hem niet op gang dus plens water over hoofd en oor en ja hij deed het weer,...
Lisa was op stal om te waken Keet en de zorg voor kudde. Nou dan ga je lekker weg maar zo trots op Nikan hij heeft weer een hele groep zo blij gemaakt behalve tijdens fotomoment
Maar goed ik druk in hoofd en alle andere ervaringen bij elkaar gelegd en dierenarts gebeld, ik kreeg er 1 aan de lijn die ik nog niet op stal had gehad, maar die kwam met een goede logische uitleg na mijn gevoel, verhaal en uitleg, ervaring over veulens met zuurstoftekort tijdens bevalling en in verleden heb ik alles weer aan praat gekregen.
Ik ga hier nog wel eens een topic over maken...
Maar voor nu doet hij het goed, wel zijn momenten maar hij komt ook weer vanzelf bij en dat vertrouwen moet ik blijven houden...Blonde gaat super en we hebben terug kunnen kijken op camera en ja het was een turbo bevalling, Keet en Princess kijken toe en jawel Blonde bevalt en Keet gaat liggen en alarm gaat af bij ons en zij staat gelijk weer....dus toeval???
Ik denk het niet, maar ik koester mijn bijzondere kudde....
En waarom krijgen wij deze dingen op ons pad??? Ik denk dat ik teveel voel en zie maar ook mijn ervaringen deel om andere te kunnen helpen??Probeer er een positieve draai aan te geven, maar het was 2 dagen afzien....
met geluksmomentjes...
En Keet is Keet ik denk snel...