Leuk! ik heb je gokje toegevoegd. Zou tof zijn Elien! met of zonder verfrollerstreep?
MET!!
linda2008
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-17 11:07
ik lach me rot als ze het een keer voor elkaar krijgt
Fotsy
Geplaatst: 10-03-17 15:11
slapeloze nachten, oh zwijg me ervan, ik verheug me er nu al op NIET en dit maal zijn het er hier ook twee, was vorig jaar na twee weken al stik kapot. Heb dan ook maar halsteralarm bijgekocht, scheelt me misschien toch al een week slaap dan
Naar mijn eigen idee is het geen 7 meer... die was echt blauw-blauw namelijk. toen werd het ook groener, en nu is het..... chocomelk ? Ik hou het maar op chocomelk en dan zien we morgen wel weer verder hahaha!!
Hoewel de test vanmorgen lichter was, dus misschien toch teruggelopen dan kijken we vanavond gewoon weer even opnieuw. Had vanmorgen goede hoop dat het snel zou komen, nu weer helemaal niet... maarja dat kan natuurlijk zo weer anders zijn....
Fotsy
Geplaatst: 10-03-17 16:39
meng jij soms nesquik door haar eten dan geven ze geen melk maar chocomelk he, kant en klaar
linda2008
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-17 16:48
Fotsy schreef:
meng jij soms nesquik door haar eten dan geven ze geen melk maar chocomelk he, kant en klaar
Dorien1
Geplaatst: 10-03-17 18:45
Als ik je kan geruststellen, ik heb een merrie die erg graag vroeger dan gepland bevalt. Ik heb van haar al een veulen gehad na 296 dagen en vorig jaar was er 1 nog vroeger. En bij die 2 veulens was ik zeker van de dekdatums. Het is niet ideaal, maar bij ons waren ze beide gezond en in orde. Dus het zijn uitzonderingen, maar het kan bij mini's. Dus nog geen paniek
Ph lijkt weer iets gezakt, weer terug gelijk aan vanmorgen? Blijft niet af te lezen...
En weer harsjes?
Melk is plakkerig, maar geen suikerwater zoals gister of eergister. Wel zoet nu, maar nog niet wit. Kling is slap. En verder blijft het dus lekker afwachten
Mooney, kan ik morgenochtend wel even doen Maar in principe kan dat toch bijna niet? Paar dagen geleden was het bij jupi nog duidelijk 7 of hoger, helemaal blauw... ach kan het proberen
Fotsy
Geplaatst: 10-03-17 22:25
heb ook maar even geprobeerd mooney met mijn stripjes en inderdaad water kleurt mooi groen, dus ph 7 zou ik even proberen dan Linda
linda2008
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-17 12:36
Ik denk toch echt dat we 6 hebben, maar kijken jullie even mee?
Deze toont 5.8/6, maar tegen tijd dat ik foto maak word ie dus "bruiner"
Maar met dank aan Evelyne (Fotsy) ook nog een andere test... hoewel ik die kleuren wel veel op elkaar vind lijken
Het is in ieder geval echt VOL! En we hadden weer mini harsjes vanmorgen (en ja! Ik maak echt foto vóórdat ik ga testen )
Melk is nu plakkerig en zoet, maar niet wit.
Hopelijk helpt het gras haar
En tja alles draait even om jupi dus Bucks is een beetje gepaneerd maar zij heeft morgen de 250 dagen bereikt