Katja het is wel een stad maar niet heel groot inderdaad. Nu ben ik wel benieuwd wie je kent hier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kleine wijsneus....
) die niet van mij is. Maar het is een schat van een dier (tegen mens en dier, alleen onder het zadel heeft hij af en toe grapjes) en heel knap en natuurlijk een ras dat niet super veel voorkomt in Nederland.
) gekregen van Nachtmerrie, nu is dat nog leuk haha als ze/hij uit te buik is mag het niet meer
Maar die zit er dus ook nog prima bij volgens mij. 
. Daarna vond ze zichzelf vooral héél zielug
. 

Helaas was de uier vandaag alweer een stuk groter, vanmiddag komt de veearts dus even langs om te kijken of er iets niet pluis is. Ik hoop jullie goed nieuws te kunnen geven, maar momenteel voel ik mijn haar gewoon grijs worden van de zorgen. 
hij heeft haar nog maar 1 keer gezien, maar hij wist gelijk al dat het 'die lastige' was. Ze heeft een goede indruk achter gelaten vorige keer
.
([RIJ-ITP] Van fokmerrie naar töltkanon! )
En misschien ook de stalbaas die samen wegliep met de veearts richting het voerhok....
.
De hengstennaam zal je wel goed hebben geraden, is niet heel erg toepasselijk op andere karakters in de boeken verder haha.
. Maar gelukkig hebben we even rustig staan overleggen hoe en wat en toen kon ze rustig wat snuffelen aan de veearts, dus wie weet doet ze de volgende keer wat rustiger als hij op bezoek komt (maar dat mag nog wel even duren van mij).