Kirsten x Pjotr: Klein veulen met groot ego op komst in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-17 16:14

Top! Ik ga een extra puur chocolade reep halen :D

Katja het is wel een stad maar niet heel groot inderdaad. Nu ben ik wel benieuwd wie je kent hier :+

mooney

Re: Kirsten x Pjotr: Klein veulen met groot ego op komst in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-17 22:21

Ik dacht even een stukje te filmen vanuit verschillende perspectieven om de invloed van perspectief op de grootte van de buik te laten zien.... Kirs stuurde haar grote vriend zeer kundig aan om daar een stokje voor te steken :') Kleine wijsneus....

Sweetiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 22:46

hahaha aaahh ze wilde gewoon niet voor de camera met r dikke buikje := :=

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 22:56

Er zat waarheid in het verhaal van de krant, ze wil liever niet gezien worden met dikke buik :P

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 23:35

Haar grote vriend blijft ook enorm knap <3

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-17 23:44

Nou inderdaad, het artikel was zeker geen nepnieuws ;)

gerlindie: Ja haar grote vriend is een leuke hè, hij heet Kruse. Ik probeer hem niet te veel in beeld te zetten, want dat is de enige in de groep (van drie :') ) die niet van mij is. Maar het is een schat van een dier (tegen mens en dier, alleen onder het zadel heeft hij af en toe grapjes) en heel knap en natuurlijk een ras dat niet super veel voorkomt in Nederland.

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 09:11

Die had er veel zin in _O-

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-17 09:30

Oh wat kan ze lelijk kijken zeg! Ik vind haar buikje nog best bescheiden eigenlijk.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-17 22:14

Ons zonnestraaltje haha. Nu heeft ze ook wel een beetje een 'resting bitch face' hoor, ze stond eerder nog lelijker te doen maar zodra ik mijn mobiel pak doet ze zich beter voor dan ze is haha.
En tja, ze is gewoon heel duidelijk in tonen hoe ze ergens over denkt B-)

Vandaag heb ik weer een trap (high five? :P ) gekregen van Nachtmerrie, nu is dat nog leuk haha als ze/hij uit te buik is mag het niet meer :+ Maar die zit er dus ook nog prima bij volgens mij.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 20:57

Mag ik vragen welk ras het andere paard is. :o

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-17 21:00

Ik neem aan dat je Kruse bedoelt? Dat is een Noord Zweeds paard, van het type Nordsvensk Brukshäst.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-17 13:49

Vandaag weer even lekker de tijd genomen om te wandelen met ons hangbuikzwijntje weideprinsesje. Begonnen met haar hobby, gewoon lekker eten. En daarna even voor mijn plezier een rondje gedaan. Kirs vond het ook heel gezellig tot het moment dat mijn zak met lekkers leeg was :') . Daarna vond ze zichzelf vooral héél zielug :)) .
Afbeelding
Afbeelding

Ze is wel weer een beetje aan het rommelen met haar uier, ik vind het nog een beetje vroeg om serieus te beginnen aan een uier maken. Maar in de eerste maand van de dracht vond ze het ook opeens nodig om te gaan rommelen, dus ze is sowieso een beetje wispelturig wat dat betreft. Ik heb helaas geen foto van de uier in normale staat, maar normaal gesproken moet je echt even zoeken.
Vorig jaar had ze opeens duidelijke spenen een een beetje vulling in de uier zelf. Nu zijn de spenen gewoon normaal, maar is de basis van de uier iets dikker dan normaal. Kan gewoon weer een beetje hormoonschommeling zijn, maar ik hou het wel even in de gaten.
Afbeelding

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 10:21

Bedankt!

Oh wat een zielige pony :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 10:59

Set deed dat ook heel erg met de uier, vroeg al duidelijke veranderingen.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 11:47

-O- Helaas was de uier vandaag alweer een stuk groter, vanmiddag komt de veearts dus even langs om te kijken of er iets niet pluis is. Ik hoop jullie goed nieuws te kunnen geven, maar momenteel voel ik mijn haar gewoon grijs worden van de zorgen.

Afbeelding

Arme veearts ook :') hij heeft haar nog maar 1 keer gezien, maar hij wist gelijk al dat het 'die lastige' was. Ze heeft een goede indruk achter gelaten vorige keer :') .

EDIT set, had je berichtje helemaal gemist. Ik hoop ook dat het gewoon normaal is, maar voor de zekerheid wil ik het wel even checken.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:23

We duimen voor je!!

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 15:28

Bedankt borstnoot! Ik sta al klaar, hij is er over een minuutje of vijf. Hier draaien de duimen ook overuren

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 16:37

Even een dubbelpost, maar de veearts is geweest. Het was alweer iets afgenomen (zal je altijd zien) en op de uier na zag alles eruit zoals het moet. Scannen zag hij niet heel erg zitten omdat ze daar ontzettend gestrest van raakt en het weinig meerwaarde zou hebben naar verwachting.
Dus we mogen voorzichtig opgelucht zijn, hij had er wel vertrouwen in dat het netjes blijft zitten. Dus rustig in de gaten houden maar verder niets :)

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:37

Komt vast goed! Succes!

Edit; zie nu je reactie. Fijn dat de DA er wel vertrouwen in heeft!

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 16:46

Afbeelding

Kirsten was trouwens vooral blij om de veearts weer te zien gaan volgens mij :')

LinSa nog bedankt voor het lieve berichtje!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:53

Hmm, daar kijkt ze wél vrolijk? :')

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 17:54

Ik lees op de valreep nog mee en een gokje gedaan.

Moest zo lachen om je karakterbeschrijvingen, Kirsten doet me denken aan mijn eigen worteloranje merrie met dezelfde moodswings :') ([RIJ-ITP] Van fokmerrie naar töltkanon! )

Zelf ook een grote fan van de Robin Hobb boeken en stiekem heb 'k een idee welke naam je hebt gekozen voor je hengst! O:)

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 17:59

Gelukkig is het afgenomen! Set is wel gescand toen om placentitis uit te sluiten maar ben blij dat het voor jou niet nodig was. Hoeveel dagen is ze nu?

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-17 20:51

KittyDylan: Ja joh, baas weggesnaaid bij haar werk van de dag, stress veroorzaakt bij meerdere mensen, dierenarts laten komen voor een babbeltje. Dat zijn dingen waar ze wel blij van gaat kijken :') En misschien ook de stalbaas die samen wegliep met de veearts richting het voerhok....

Solleke_Noah: gezellig! Ik ben een stiekeme volger in het topic over jullie huisje haha. Je ITP topic had ik ook gezien, geniaal dat plaatje van de verschillende gemoedstoestanden _O- .
En ook nog eens een Robin Hobb fan, ik zie nu ook pas de quote in je onderschrift. Altijd even omdenken, ik lees het in het Engels. Maar Nighteyes is echt een grote favoriet hier <3 De hengstennaam zal je wel goed hebben geraden, is niet heel erg toepasselijk op andere karakters in de boeken verder haha.

Katja: Het is nog niet helemaal weg hoor, maar wel weer hetzelfde als gisteren ipv nog groter. Zal ook een verschil kunnen zijn tussen net uit de stal en na het rondlopen natuurlijk.
Scannen had voor de zekerheid wel gekund, maar of het was al zover heen dat het alleen maar voor diagnose was (maar dat verwachtte hij niet), of het moest meerdere dagen achter elkaar en dat zagen zowel de veearts als ik niet zo zitten omdat Kirs dus echt niet makkelijk te scannen is. Ze spande zich al helemaal aan toen hij haar alleen maar over de hals aaide, beetje eenkennig soms :') . Maar gelukkig hebben we even rustig staan overleggen hoe en wat en toen kon ze rustig wat snuffelen aan de veearts, dus wie weet doet ze de volgende keer wat rustiger als hij op bezoek komt (maar dat mag nog wel even duren van mij).
Ze zit vandaag op 267 dagen.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 23:49

Ik weet niet of je er wat aan hebt. Ze heeft een heel ander uier dan kirs :+

Set op 234

Afbeelding

250

Afbeelding

Afbeelding