Nu doet hij het hier weer! Wel schokkerig. Denk dat hij op bepaalde momenten teveel bekeken wordt misschien? Ze keek net even heel boos.... daarna onrustig lopen...
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-17 10:52
Die vervelende spinnen ook. Waarom precies hun huis voor mijn camera .
Agh die foto Annelies03 .
Ze is inderdaad mooi schoon! Meestal ggaat ze alleen met haar hoofd in de poep liggen maar deze winter valt ook dat heel erg mee!
Ik zal hem weer even weghalen. Hier helaas nog steeds geen beeld maar ik denk dat het aan de internet verbinding van het nieuwe huis ligt. Ik zal vanavond even een nieuwe uier foto plaatsen. Voor mijn gevoel gaat het nu echt heel hard .
Ik kon mobiel gisteren niet kijken maar nu op de laptop wel, wordt spannend nu
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-17 11:17
MarijeR schreef:
Spannend! Zag dat ze haar staart al aardig als pleeborstel had vermomd
Ik zag het inderdaad, heel fijn . Hij was vorig jaar compleet kaal geschuurd door een mijt infectie. Ik was zo blij met het "matje" wat er alweer was opgegroeid. Hopelijk gaat het geen jaar meer duren en behouden we het matje een beetje .
Uier vordert gestaag! Staat iets minder spanning op dan zondag heb ik het idee. Wel is ze veel slomer in gedrag.
Van niks 2 weken geleden (beetje ranzige foto overigens )
Naar anderhalve week terug;
Naar zondag;
Naar nu;
En de pleeborstel coupe van vandaag
En omdat het niet leuk is om alleen tiet foto's te plaatsen ook even een dromerige Ice ;
Helaas kan ik nog steeds de camera niet bekijken en dit ligt echt aan het internet in m'n nieuwe woning. Onwijs balen . Ik ben nu wel extra blij dat jullie haar in de gaten houden!
Ja, ik heb de app gedowload toen ik op verjaardag was een paar week terug en daar had ik beeld. Maar toen ik sochtends bij mij thuis wou kijken had ik geen beeld meer, op mij telefoon ook niet en dat is eigenlijk nogsteeds zo. Dan zou je denken dat het aan mijn wifi ligt maar op mijn laptop doet hij het wel. Heel gek. Dus ik kan alleen via de laptop volgen en gisteravond deed het beeld het bij mij nog. Heb vandaag nog niet gekeken..