Ja idd, vorig jaar ging het bij Cheyenne ook ineens heel snel (toen ze dan eindelijk aan haar uier begon )
Ben zo benieuwd wat ze er van aan het maken zijn en ik bedacht me van de week dat het zoiezo 3 verschillende veulentjes gaan zijn. Eentje zoiezo vos, eentje alles behalve vos en eentje zoiezo gevlekt leuk he
Ja Crome gaat hard, maar ook Jade doet 'raar' Zij heeft al enkele dagen korstjes, maar ik krijg het niet goed op foto (op deze bleef mijn flits maar afgaan )
En als ik dan melk teste was het echt al witte melk. Geen doorzichtig stroperig vocht zoals ik verwacht rond deze tijd. Op de test was het dan net geen 7..
Jade zit op 304 , dus in theorie nog 16, hoewel ik denk dat zij al vroeger safe is , gezien ze tot hier toe altijd al vroeg bevallen is (325-328-326) en dus vermoedelijk gewoon een kortere draagtijd heeft.
Tinniie
Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-17 13:19
Satinka is er dan ook maar aan begonnen, waarschijnlijk door het mooie weer
De spenen moeten nog wel vullen, hoewel ze al voller aanvoelden tegenover 2 dagen geleden. Ik kon nog geen melk testen dus daar nog geen idee van. Bij Jade is er dan weer wel melk om te testen -nog steeds wit- en ze zit zo tussen 6,5 en 7 zou ik zeggen. Zij moeten wel wat bijvullen aan haar uier, maar dat kan bij haar heel snel gaan. Ze heeft dan ook een bescheidener formaat van uier dan Crome.
Bij Satinka was er ook er beetje bijgekomen maar nog niets noemenswaardig eigenlijk.
Ze staan voorlopig nog steeds 24/7 hier samen buiten met 2 grote schuilstallen tot hun beschikking, maar een van de dagen ga ik snachts toch eentje onder camera zetten denk ik. Maar wie? ik had verwacht dat Jade zoiezo eerst zou gaan.. ik kan nog wel een andere grote bevalbox bijmaken en de buitencamera er op zetten voor nummer 2
Ik ben benieuwd of Jade nog altijd de eerste word want Crome zet er echt wel vaart achter. Het zal erom spannen hoor. Jippie het duurt nu niet lang meer.