Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rhea schreef:en met goedkeuring ben je er nog niet....
Gillbo schreef:Is de hengstenhouder niet geïnteresseerd?
Als het niet de juiste hengst is en jij raakt dit veulen aan de straat stenen niet kwijt, zal hij je hier dan niet bij ondersteunen?
ponyparadijs schreef:Gillbo schreef:Is de hengstenhouder niet geïnteresseerd?
Als het niet de juiste hengst is en jij raakt dit veulen aan de straat stenen niet kwijt, zal hij je hier dan niet bij ondersteunen?
Ik denk dat ze het veulen wel kan verkopen
Beetje voorbarig om te stellen dat ze hem aan de straat stenen niet kwijt kan
Ik denk dat de HH heus wel behulpzaam zal zijn.
Maar of dat nu al van belang is?
Beestje is net een week oud
Daarnaast is nog helemaal niet zeker of het wel de verkeerde hengst was
Kriel schreef:Ik zou niet weten waarom ze hem dan niet aan de straatstenen kwijt zou raken Gillbo?
Dat lijkt me een behoorlijke aanname...... beide mogelijke vaders zijn namelijk meer dan prima, goedgekeurde, commerciële hengsten.
Het is niet de shetlander-hengst van de buren die over het hekje is gesprongen.
Gillbo schreef:Nee ze beantwoord naar mijn idee die niet vriendelijk, door de toon waarop ze mijn vragen, die niet aan haar gericht zijn, beantwoordt.
En sinds wanneer mogen er geen vragen gesteld worden? TS geeft zelf aan dat het veulen verkocht gaat worden en dat de vader onbekend is dus dan mogen die vragen toch?
Of mogen er alleen oh's en ah's geroepen worden? Tot bepaalde bokkers toestemming geven dat het anders mag? Gelukkig geeft TS wel een normaal antwoord
Gillbo schreef:en weer door bepalen want een ander wel of niet mag.........
Gillbo schreef:Tja, ik geloof dat ik degene was die gewoon een vraag stelde en vervolgens die andere bokkers op mijn dak krijg en ja daar wordt ik chagrijnig van want waar bemoei je je mee. Die vragen waren voor TS, die gewoon antwoord geeft maar nee er zijn er altijd een paar die moeten bepalen hoe een ander moet reageren, zoals jij nu ook weer doet Sammie.
Ga mij niet voorschrijven hoe ik moet reageren of welke vragen ik wel en niet mag stellen want ze zijn niet eens voor jou bedoelt.