Maar denk wel dat ik m'n handen daar straks vol mee heb
Ik heb gelukkig wel de eer om hem te mogen houden, maar dat was eerst ook nog even spannend. Hopelijk vind je straks wel een super baasje voor Liv en kun je haar miss volgen via Facebook oid!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar denk wel dat ik m'n handen daar straks vol mee heb
Ik heb gelukkig wel de eer om hem te mogen houden, maar dat was eerst ook nog even spannend. Hopelijk vind je straks wel een super baasje voor Liv en kun je haar miss volgen via Facebook oid!
Maar er is in dit huishouden nog discussie over of we met haar naar de keuring gaan. Ze is inderdaad Gelders, althans, Wings is Gelders en Liv dus een halfbloedje
De keuring is dit jaar in Ermelo. Dat is voor ons zonder trailer al een uur rijden. Dat vinden we wel erg lang voor ze. Aan de andere kant lijkt het ons wel een hele leuke ervaring. Dus twijfels twijfels twijfels..
Super leuk toch! Het is misschien een stukje rijden voor ze, maar als ze een keer onderweg zijn zijn ze er zo aan gewend. Tenminste dat merken we hier vaak, de eerste 10 min hebben ze moeite, maar daarna gaat het vaak prima. Het is wel super om eens mee te maken zo'n dag.
Selima schreef:Oh, die eerste foto...angstaanjagend!![]()
Wings zelf lijkt ook wel onder de indruk (en zij was vast degene die het kuilmonster zo had 'toegetakeld'?)
Liv blijft echt zo'n mooi, aansprekend veulen! Hopelijk blijf je ons op de hoogte houden met (veel) foto's?!
Leuk dat je Liv zo aansprekend vindt. Ben zelf helemaal verliefd op haar, maar niet iedereen hoeft daar hetzelfde over te denken natuurlijk.
Madame krijgt een frontje met een halslijn waar ik persoonlijk erg trots op ben! En qua karakter is het een evenbeeld van Wings, waar ik bijzonder blij mee ben
Laatst was mevrouw tussen de draden door gesprongen(als ik het niet gezien had, had ik het nooit geloofd) en vond het toch wel eng on the dark side(geen koekjes, echt niet). Waarop ze een draf liet zien waar ik versteld van stond en meteen in de zevende hemel was! Wat een sterk achterbeen gebruik, mooie buiging in de gewrichten en goed ondertredend... Ik sta echt versteld van haar! Natuurlijk gauw weer terug gezet bij mama, "tante Tina" en "zusje" Lynn, die zich geen van allen erg druk maakten om het hinnikende, dravende monster aan de andere kant van het draad.

Is ook mijn favoriet(al ben ik stiekem ook fan van schimmels, maar dat wordt ze sowieso niet
)
Quir schreef:Die gaat mooi donker worden! Prachtig kleurtje.
En knappe nek zit er op, zeker weten dat ze geen hengst is?![]()
Vind haar echt heel erg leuk! Ben heel benieuwd hoe ze is als ze drie is.
Wat leuk dat je haar zo leuk vindt
Hoe is het met jouw Livje?