Nou daar is hij dan Alpha fan Huitema op 10 juni om 23.45 ongeveer. Alles gaat super met moeder en kind. Hij was er zo snel en plotseling. Klasien toonde helemaal geen voortekenen. Ik was thuis via de pc aan het kijken en opeens viel ze neer en zag ik al voetjes. Snel stalbaas gebeld en naar stal geracet. In die 3 min die ik nodig had was hij er al uit.
Nageboorte kwam er ook helemaal compleet binnen 20 min af. Klasien heeft ongeveer een uur nog last gehad van naweeën, maar staat nu heerlijk te frummelen aan haar kleintje.
Alpha had erg veel moeite met opstaan, hij probeerde het constant maar heeft toch een dikke twee uur nodig gehad voordat het hem lukte. Daarna had hij wel in een keer de melkbar gevonden en begon als een gek te drinken. Hij heeft ook al de stal compleet ondergepoept dat was geen enkel probleem.
Nu maar even slapen, zowel Alpha als Klasien zijn ook al heerlijk in dromenland
Jaaa!!! Gefeliciteerd en wat is hij knap! Had je toch goed gedacht dat het een hengstje zou zijn Kan je nog wel slapen? Ik had echt een adrenaline kick, had echt 3 uurtjes geslapen en toen was ik alweer wakker, springend om naar mijn babypaard te gaan! Ik denk dat je er nu al wel weer zult zijn Lekker genieten!
JAAAA!!!!!! Daar ie ie dan! Goed gedaan Klasien. En gefeliciteerd Emma. Wauw wat gaaf. En nu wel blijven spammen hé? Ben heel benieuwd hoe de kleine Alpha gaat uit groeien. En geniet!!
sjanien
Geplaatst: 11-06-16 09:59
Gefeliciteerd! Dat heeft ze heel snel gedaan! Fijn dat alles goed gegaan is. En super dat alpha het zo goed doet!
Nou meneer heeft de hele ochtend gespeeld en staat, ja staat nu te slapen. Hij viel gewoon halverwege de stal al in slaap . Hij heeft ook zijn veulenprikje gehad, hij was zo boos hij sloeg gewoon naar de da
Slapende Alpha hij heeft allemaal melk met zaagsel in zijn baardje
Aawh super cute!! Ben echt benieuwd hoe hij later eruit gaat zien
aalstreep
Geplaatst: 11-06-16 11:25
Gefeliciteerd!!! Mooi veulen is het geworden.
supertammy
Geplaatst: 11-06-16 12:11
Van harte gefeliciteerd met Alpha! Wat een leuke naam! Fijn dat de bevalling zo vlot ging (al had je het natuurlijk liever allemaal willen zien). Jeeeej!