Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SandravdB schreef:lastige is dus dat ik op stal niets heb behalve een stopcontact aan stroom en dus ook geen wifi en bombina regelmatig gestrekt ligt net of het lijkt dat ze gaat bevallen, dus vrees met geboortealarm minstens drie keer per nacht vals alarm te krijgen.
Quir schreef:Ik kom ook even onder een steen vandaan! Ze houdt t veulen wel goed binnen... Wordt tijd dat ze m er eens uit gooit!
Enne die birth alarm dingen heb ik vaker vals alarm van gehad dan goed alarm... Zelfs eens merrie waarbij die elke nacht 3 tot 5 keer minimaal afging en toen t veulen geboren is helemaal niet. Vonden we 's ochtends ineens een veulen in de stal...
janderegelaa schreef:Quir schreef:Ik kom ook even onder een steen vandaan! Ze houdt t veulen wel goed binnen... Wordt tijd dat ze m er eens uit gooit!
Enne die birth alarm dingen heb ik vaker vals alarm van gehad dan goed alarm... Zelfs eens merrie waarbij die elke nacht 3 tot 5 keer minimaal afging en toen t veulen geboren is helemaal niet. Vonden we 's ochtends ineens een veulen in de stal...
Het is echt onzin. Die birth alarm's zijn super betrouwbaar.