De dierenarts is geweest! Kim heeft links een dominant ei van 3,5cm en rechts ook eentje van 4cm. Ze zijn dus aan het groeien, maar ze is voorlopig nog niet hengstig. Ze heeft mooi weer en een hengst in de buurt nodig. De dierenarts zag geen voordeel in hengstig spuiten, omdat je daar geen tijd mee zou winnen. We moeten nu afwachten, maar het kan nog wel 6 of 7 dagen duren voor ze echt goed hengstig is.
Inderdaad, en achteraf had ze dan natuurlijk nog 2 weekjes lekker bij me kunnen zijn, maar ze is daar in goede handen. Dat geeft wel een geruststellend gevoel.
Als je je aan natuurlijk dekken wilt houden, en het gewoon wil doen zoals het normaliter hoort te gaan, moet.je natuurlijk niet hengstig gaan spuiten. Ik vind dat altijd zo stom..laat je paard toch lekker zelf hengstig worden En word ie dat niet,zal daar een reden voor zijn.
Word wel heeeeel lang wachten op t resultaat..tjeetje
Tsja de natuur een handje helpen doe je toch al vanaf het moment dat je Kim naast die knapperd zet Tot wanneer willen jullie wachten met evt hengstig spuiten? Excuus als ik erover heen heb gelezen.