Wat een knap veulen! Kan hij eigenlijk van die ene hengst zijn dat oorspronkelijk de bedoeling was? Gezien de kleur. Dacht dat die vader gewoon bruin was? (Of ben ik mis?)
Wat een knap veulen! Kan hij eigenlijk van die ene hengst zijn dat oorspronkelijk de bedoeling was? Gezien de kleur. Dacht dat die vader gewoon bruin was? (Of ben ik mis?)
knap veulen is het hoor, zonde van de kale plekken. Maar dat trekt vast wel weer bij de fotograaf heeft ze goed gefotoshopt in dit geval. Ben benieuwd naar het topic
Helaas loopt ze een beetje achter, drukke roerige periode dus ik ga niet pushen.
Geduld is een schone zaak zeggen ze weleens hihi.
cocochanel
Geplaatst: 29-05-15 01:04
Die kale plekken bij de kont krijgen veulens heel vaak, die van mij hebben dat in ieder geval wel allemaal gehad, eerst diaree en vervolgens kale plekken, ziet er even lelijk uit maar gaat vanzelf weer weg.. Het is wel echt een mega knap veulen, oude eigenaars zullen wel balen dat ze hun pony weg gedaan hebben met stiekem toch zo'n mooie baby in de buik!
ik vind het een goed gelukt veulen hoor!!! Hij is niet sjiek, maar juist lekker ouderwets stevig en toch met een soort verfijning. En dan ook nog appie!!!
Wat had je nog meer gewild Heel gaaf ding, zie graag meer foto's!