Leuk dat jullie zo meeleven.Jorja en Dolly delen zelfs al de stal met uitloop en dat haat verbazend goed. Ik hou jullie op de hoogte
keresa schreef:Geduld diane ze komt heus welMet jou kan ik praten. Wil deze keer zó onwijs graag een merrieveulen. Maar ze is al 4 dagen overtijd dus zal wel weer een hengst worden.En hoe is het nu met jou?
Ja gaat wel . Maar overdragen wil niet zeggen dat je een hengst krijt hoor .Chloë was toch echt een merrie en 19 dagen telaat
Fi kwam ook op 352 dagen, Diaan. En het zusje van een vriendin van me heeft op 368 dagen een merrieveulen gekregen. Er is nog hoop
Nope. Dierenarts was er net en die zei dat het niet lang meer kon duren. Heeft ook meerdere keren valse koliek hehad vannachtGoed nieuws; Revi zijn longen zijn schoon en we hoeven hem niet meer te prikken! Wel nog even temperaturen een paar dagen maar hij gaat het redden!!
Voor 9 uur vanavond rosa!! Dan ken ik je kindje nog bewonderen Hebben jullie al een wortel achter dr kont gehouden? ...
Komen jullie allemaal hierheen om eens een hartig woordje te spreken met mijn kudde-opperhoofd. Naar mij luistert ze niet...