Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
janflicka schreef:En daar gaan we weer...
Icecrystal schreef:janflicka schreef:En daar gaan we weer...
Nee daar gaan we niet weer, ik vraag me serieus af hoe je dat gaat aanpakken met het voerbeleid?
Dat is gewoon een kritische vraag.. Ik vind de merrie namelijk behoorlijk aan de maat en de uier niet in die mate veranderd dat je al kan stellen dat ze drachtig is.
chanel1985 schreef:Het feit blijft dat verandering in gedrag ( dat jij waarneemt) niet objectief is, soms wilt men dingen zien, die er niet zijn, omdat men het graag wilt.
Medisch laten uitklaren is wel objectief. Als ze niet drachtig is, dan krijgt ze nu teveel eten, waardoor ze te dik is. Als je gaat wachten met dit aan te passen tot in augustus (want je zei eerder dat ze tot september in het land heeft gestaan), en ze is niet drachtig, hoe gaat ze er dan uitzien? Nog dikker als nu, en dan is het ongezond voor haar.
Maar ze nu op dieet zetten kan ook niet, want stel dat ze toch drachtig is, dan is dat niet goed.
Dus ik vind het toch een risico om ze niet te laten checken op zwangerschap.
chanel1985 schreef:Maar als het geen verschil maakt, is het dan wel genoeg moest ze wel drachtig zijn? In merriebrok zit altijd meer in dan in gewone muesli, want wat is dan het nut ander om over te schakelen op merriebrok?