San wilde hier vanavond nog een leuk filmpje plaatsen van de zwemlessen, helaas is San in een relatie crisis belandt. De relatie tussen haar en haar pc is op dit moment dermate slecht dat van communicatie geen sprake is. In Rockanje zijn ze teruggetrokken voor crisis beraad en wordt er bemiddeld tussen beide partijen. Zodra beide partijen weer on speaking terms zijn, zal het filmpje geplaatst worden
onpaard
Geplaatst: 19-12-14 23:18
Dan wachten we de crisis af. Ik ben benieuwd naar de filmpjes.
En wat een bagger weer inderdaad. Mijn jongste had minstens haar A diploma om vanaf de schooldeur het schoolplein af te komen. En dat heeft ze niet dus mocht ze uit het raam naar huis
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-14 23:26
goed verwoord Hanneke ,
nog 1 poging.. niet de drachtige merries die gaan goed en alles rustig.. Keet spoort niet....
Ze bedoeld de foto's op paginanummer 1. Dat Nikan de boom een kusje geeft, de knuffel Als ik goed tel natuurlijk
Laatst bijgewerkt door onpaard op 20-12-14 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-14 16:31
De 17e foto van beginpagina cam Dat Nikan tegen boom loopt denk ik
Ik zit nu Keet in de gaten te houden,die is knetterhengstig en net toen ik weg ging kakte ze in,op camera ligt ze...pffft dieren...zal wel weer een rondje stal worden zo met mijn zieke kop.....
Wij zijn weer lekker bezig San. Het zelfde posten op het zelfde moment.
Maak je je zorgen om Keet?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-14 16:45
ja en nee,altijd als ze ineens wat mankeren,maar denk dat het door eisprong komt.... Ik ken mijn dieren te goed en zie te veel Ze ligt wel heel relaxed nu,maar Keet en niet eten en liggen klopt niet..... Straks maar even kijken of ze goed gemest heeft en pijnstilling erin spuiten...
en haha zeker gelijk gestemde zielen
cam
Geplaatst: 20-12-14 16:55
Hahaha dat was zo lang geleden, die was ik al weer vergeten.
Arme Keet, vrouw zijn valt ook niet mee. En jij ook sterkte Sandra, je knapt nog niet lekker op
Volgens mij zit je broek niet goed. Tweede riempje van achter moet lager als je snapt wat ik bedoel. Dan loopt de broek zeg maar recht.
testebeest
Geplaatst: 22-12-14 00:27
Zijn broek zit wel goed alleen deze foto was even snel voor vertrek meneer stond heerlijk scheef de riebelen en te drammen dat we moesten gaan Broek schuift vanzelf goed op zijn plek m/TcZQ28.jpg