Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
angelawwijk schreef:eerst moet er hars/wax uit de tepels komen dan duurt het nog zowiso 24 uur. melk toevoer kan heel snel gaan (zoals je zelf al aan gaf). maar van wax naar melk zit echt wel ff tussen. als er nog geen wax druppelt kan je gerust slapen. desnoods dan idd 1 of 2 keer ff je wekker.
wat ze toont hoort gewoon bij een merrie die op het einde zit en het zwaar heeft. persen helpt tegen de krampen. op de buik liggen gaat lastig vandaar het zware ademen en ook de staart dracht hoort bij de krampen omdat t gevoel dicht bij weeën ligt. echt ga lekker slapen. straks duurt het nog een week en dan ben je een zombie. is dat veulen er uit en moet jij eerst een week in winterslaap. terwijl wanneer het veulen komt de lol pas begint zeker wanneer het snachts komt moet je die nacht flink aan de bak met het spelletje "vind de tepel" en wachten tot het eerste melkdrankje genuttigd is door babylief.
overigens sliep ik ook nooit als ik dacht dat het ook maar mogelijk was dat het veulen kwam, al kneep ik stug mijn ogen dicht en zetten de tv met camera beeld uit... dan nog zette ik om het kwartier de tv weer aan hahah
Ymor schreef:angelawwijk schreef:eerst moet er hars/wax uit de tepels komen dan duurt het nog zowiso 24 uur. melk toevoer kan heel snel gaan (zoals je zelf al aan gaf). maar van wax naar melk zit echt wel ff tussen. als er nog geen wax druppelt kan je gerust slapen. desnoods dan idd 1 of 2 keer ff je wekker.
wat ze toont hoort gewoon bij een merrie die op het einde zit en het zwaar heeft. persen helpt tegen de krampen. op de buik liggen gaat lastig vandaar het zware ademen en ook de staart dracht hoort bij de krampen omdat t gevoel dicht bij weeën ligt. echt ga lekker slapen. straks duurt het nog een week en dan ben je een zombie. is dat veulen er uit en moet jij eerst een week in winterslaap. terwijl wanneer het veulen komt de lol pas begint zeker wanneer het snachts komt moet je die nacht flink aan de bak met het spelletje "vind de tepel" en wachten tot het eerste melkdrankje genuttigd is door babylief.
overigens sliep ik ook nooit als ik dacht dat het ook maar mogelijk was dat het veulen kwam, al kneep ik stug mijn ogen dicht en zetten de tv met camera beeld uit... dan nog zette ik om het kwartier de tv weer aan hahah
Niet iedere merrie is hetzelfde he. Als deze merrie al eens zonder uier is bevallen zou ik zeker nu goed op gaan letten.
angelawwijk schreef:Klopt niet elke merrie is t zelfde maar de kans op afgelopen nacht is gewoon heel erg klein dan kan ts maar beter even een nachtje slapen voordat ze helemaal kapot is wanneer t veulen er wel is. Het vorige veulen was ook het eerste veulen van deze merrie, tenminste dat begreep ik er van maar weet t niet heel zeker.