Uiertje doet het goed. sebiet foto's. Heb de indruk dat toch weer beetje dikker is. Maar ze stond ook wel vroeger binnen als anders. Tests geven nog altijd 7.0 aan.
Zoo die groeit mooi! Lijkt wel wat op mijn merrie als ze drachtig is
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-14 11:24
Kimley schreef:
Zoo die groeit mooi! Lijkt wel wat op mijn merrie als ze drachtig is
Oh, toon eens een foto
Set, ja, heb de indruk dat het toch stilletjes aan begint. Maar uier blijft toch slinken hoor als ze op de weide staat. Dus gaat nog wel even duren denk ik. Ik heb de indruk dat ze nu toch echt eerst moet gaan zorgen dat uier niet meer terugloopt en dat die dan echt goed vol kan gaan lopen...
Ik ben ook erg benieuwd naar wat hier uit komt rollen!
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-14 15:03
Alles goed met Elina ga er rond 4u weer heen..
Ben daarnet nog even bij papa van de kleine langs geweest
Wel stomme foto's maar ach, schattig toch?!
Er mag wel wat meer spekkie aan Maar hij is wel erg leuk!
Kim_RC
Geplaatst: 22-06-14 15:05
Oooh leuk! Het veulentje heeft een knappe papa en mama! Maak je rond 4u nog wel weer foto´s van Elina? Ben benieuwd hoe het nu met d´r gaat(voor namelijk de uiers!)
Wow wat is papa knap zeg!! Daar moet zeker een mooi veulentje uit komen! Misschien lees ik eroverheen hoor! Maar je gaat het veulentje toch houden? En wat ga je dan doen met het veulentje?
Ja, als het me financieel lukt, mag het zeker blijven. Wat ik ermee ga doen? Hangt af van de grootte van het veulentje. Als het een D wordt, heb ik binnen 3 jaar een pony bij om te rijden. Blijft het kleiner, dan zoek ik een ruitertje of gaat het voor de kar. we zien dat wel...
Ben net bij haar. Ze stond wel in stal, maar uier is misschien iets minder als vanmorgen, maar toch nog wel duidelijk zichtbaar. Maar ik zeg het, dat kan dus zijn van terug 2 tot 3 uurtjes op stal te staan. nu staat ze lekker terug buiten...