Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eef_doortje schreef:pff las net je boeking van je vakantie. jammer dat je het niet precies weet. kun je inderdaad niet eens bij je in de buurt bij da. universiteiten informeren of ze het kunnen weten wanneer het ongeveer komt?
_Michelleee schreef:Het maakt mij allemaal niet uit wanneer ze bevalt.![]()
Zou gewoon héél graag weten wanneer, aangezien ik wel een reis heb geboekt.
Ga deze cancelen, maar zou stom zijn als ik er achter zou kunnen dat eventueel toch nog helemaal niet zo ver is of juist wel...
_Michelleee schreef:Zij zijn ervan overtuigd dat hij het niet kan zijn...dus dan stopt het verhaal!
anneliesdj schreef:_Michelleee schreef:Zij zijn ervan overtuigd dat hij het niet kan zijn...dus dan stopt het verhaal!
Hoe lang heeft ze bij hem gelopen, hoe vaak is ze gedekt, hebben er andere merrie's bij gestaan?
Het gebeurt vaker dat ruinen nog dekken, dus op zich zegt dat niet zoveel, dus dan zou ik eerder kijken naar het totaalplaatje.
(lijkt mij ook ws dat de welsh de boosdoener is)
_Michelleee schreef:anneliesdj schreef:Hoe lang heeft ze bij hem gelopen, hoe vaak is ze gedekt, hebben er andere merrie's bij gestaan?
Het gebeurt vaker dat ruinen nog dekken, dus op zich zegt dat niet zoveel, dus dan zou ik eerder kijken naar het totaalplaatje.
(lijkt mij ook ws dat de welsh de boosdoener is)
Ze liep er altijd bij, hij zat er altijd op als zij drachtig was (kwam ook door haar, want zij duwt haar poep in zijn neus) en er heeft nog een andere merrie bijgestaand (wel een paard) en die dekte hij nooit
anneliesdj schreef:Dat zegt niet zoveel, sommige merrie's worden gewoon hengstig ookal zijn ze drachtig.
Kun je je herinneren wanneer je hem voor het eerst en het laatst hebt zien dekken? (bv mei en september oid). En ze hebben dus beide de hele zomer erbij gelopen? Ze zijn niet halfweg de zomer uit elkaar gegaan ofzo, dat je kunt zeggen, later dan dat is ze iig niet gedekt?
Heeft je dierenarts een gok gedaan? Toch vast wel?
Edit; ik zie in je profiel dat Azaro nu van jou is?jaloers.
Moet ik het veulen maar van je kopen