AmyBaltus schreef:pien_2010 schreef:Ja Sorry Amy. Daar staat woordelijk letterlijk vertaald "pony van origine niet vastgesteld". Dus ras is niet vastgesteld.
Oh oke, naja maakt niet uit hoor. Ze blijft een mooie !
Zo is dat
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AmyBaltus schreef:Ik had bij een andere topic gezien dat iemand de melk van haar paard ging testen of de geboorte al bijna kwam.
Heeft iemand enig idee waar je dat kan kopen?
. Diablo schreef:AmyBaltus schreef:Ik had bij een andere topic gezien dat iemand de melk van haar paard ging testen of de geboorte al bijna kwam.
Heeft iemand enig idee waar je dat kan kopen?
Wacht het toch gewoon af, het veulen komt echt vanzelf wel. Ik begrijp dat je het liever gisteren dan vandaag had gewild, maar het komt echt wel.
Cemlys schreef:Ik zou in elk geval niet steeds aan de uiers zitten. Straks heeft je merrie er nog een ontsteking bij. Dat zou zonde zijn. 24u biest kan niet. Zal wel gewoon de voorbode van gewone melk zijn. Echte biest komt pas echt de laatste uren. Geen dagen vooraf. Ik blijf erbij dat dit nog even gaat duren hoor. Paar weken geleden was iedereen er ook al van overtuigd dat veulen snel zou komen. Rustig afwachten. Het moment zelf zal het wel duidelijk genoeg zijn en sommige merries tonen juist niets en bevallen prima alleen.

ze stond lekker smikkelend haar eten op te eten net. ze zit dan ook echt helemaal onder.
AnnetB schreef:Ontwikkeld wel wat maar verwacht dat het nog wel een maandje duurt. Moeilijk he, dat wachten. Hier nog wachten tot juni, mijn merrie heeft ong ook zo'n uier.
) niet echt iets te maken met een naderende bevalling, maar meer met hoe ze staat.Klijntje schreef:Als je even kijkt in het topic 'Speciale combinatie Mini x KWPN' daar heeft de ts duidelijke foto geplaatst van de merrie met slappe banden. Boven de staart (dus vrij hoog bovenop) ontstaat dan een soort kuil aan beide kanten. Soms kun je daar wel zowat een vuist in leggen.
De streep / strepen op de laatste foto van haar achterhand die je had geplaatst heeft (volgens mij dan) niet echt iets te maken met een naderende bevalling, maar meer met hoe ze staat.
Sorry als ik iets zeg wat je misschien allang wist!
en indd dat is allemaal wat slapper als bij bloem. Ik zal dan morgen dan misschien een paar goeie foto's maken van alles.
dan schrijf ik dat op en maak ik er foto's van