Bloemmeke schreef:Ik zou wel eens willen weten hoe vaak dit topic bekeken wordt op een dag!Hahahahah volgens mij heeeeel vaak
ik was bijna een week niet op bokt geweest Dus ik dacht dat ik nu wel eindelijk foto's te zien zou krijgen van het veulen.. maar nee haha
Ze doet alles op het gemak Als ze eens wist hoeveel mensen haar baby willen zien! Al die aandacht voor Mello, ze zou in haar nopjes zijn. Het is al een echte diva wat dat betreft. Maar helaas nog geen nieuws
Tijdje niet op bokt geweest. 6 pagina's erbij, dus verwachte echt leuke veulenfoto's. Echt alles doorgelezen om maar niks te missen, maar helaaasss...Wachten duurt lang!
Ik dacht ook; yes veulen foto's!Maar nee..Het was de laatste dagen toch perfect weer om geboren te worden
Lynn_FDA schreef:Ik volg ook !!Wanneer is ze uitgerekent? Of heb ik daar overeen gelezen?Het is een ongelukje, dus ze weet niet wanneer de merrie is gedekt en dus ook niet wanneer ze is uitgerekend.Heet niet voor niks : "wachten jullie mee met mijn ongelukje?"
pff begint wel spannend te worden! Heb je nog recente foto's ben best wel benieuwt hoe ze er nu bij loopt!